Geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252205
Gebruiker
d0minic
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geen internet sinds 10-01-2017, pas nieuw modem (heeft gewerkt) echter viel het internet geregeld weg. Nu heb ik helemaal geen internet meer. Ik heb nu na 5 jaar klantzijnde de afgelopen 2 maanden flink wat problemen met online.nl. Tot op heden iedere keer goed opgelost. Alleen de reactietermijn van over de 15 dagen, via de reguliere weg, is mij te lang. Via klachtenkompas wordt ik goed geholpen, vandaar deze klacht.

De oplossing

Ik wil weer kunnen internetten.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste d0minic,

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klachtbehandelaar neemt spoedig met u contact op.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  2. Auteur
    d0minic
    Datum
    Ok dankjewel
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste d0minic, zoals net telefonisch besproken gaan we samen proberen om uw internetprobleem op te lossen. Mocht dit niet baten, gaan we een monteur voor u inplannen. Ik zal u hier morgenmiddag rond 3 uur over terugbellen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste d0minic, zoals net telefonisch besproken gaan we samen proberen om uw internetprobleem op te lossen. Mocht dit niet baten, gaan we een monteur voor u inplannen. Ik zal u hier morgenmiddag rond 3 uur over terugbellen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  5. Auteur
    d0minic
    Datum
    Na telefonisch contact probleem opgelost. Een kabel van de muur uit naar het modem bleek defect te zijn. Wederom goed geholpen door de medewerkers van online (actief op klachten kompas)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
d0minic
Datum
Uiteindelijke oplossing Vervang kabel naar modem
Status
opgelost
Beoordeling
happy