Geen internet

d0minic

Geen internet sinds 10-01-2017, pas nieuw modem (heeft gewerkt) echter viel het internet geregeld weg. Nu heb ik helemaal geen internet meer. Ik heb nu na 5 jaar klantzijnde de afgelopen 2 maanden flink wat problemen met online.nl. Tot op heden iedere keer goed opgelost. Alleen de reactietermijn van over de 15 dagen, via de reguliere weg, is mij te lang. Via klachtenkompas wordt ik goed geholpen, vandaar deze klacht.

Ik wil weer kunnen internetten.

Beste d0minic,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klachtbehandelaar neemt spoedig met u contact op.

Martijn van Online.nl
    Ok dankjewel
    Online.nl
    Beste d0minic, zoals net telefonisch besproken gaan we samen proberen om uw internetprobleem op te lossen. Mocht dit niet baten, gaan we een monteur voor u inplannen. Ik zal u hier morgenmiddag rond 3 uur over terugbellen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    d0minic
    Na telefonisch contact probleem opgelost. Een kabel van de muur uit naar het modem bleek defect te zijn. Wederom goed geholpen door de medewerkers van online (actief op klachten kompas)

d0minic
Uiteindelijke oplossing Vervang kabel naar modem