Klacht Online.nl: Geen internetverbinding sinds 8 november

# 198675
Gdanen

Sinds 8 november j.l. heb ik al geen internet verbinding meer. Schijnbaar is na een gepoogde landelijke update/verbetering van de netwerkverbinding vanuit Online.nl iets misgegaan met mijn internetverbinding waardoor deze niet meer werkt. Ik heb hier meerdere malen telefonisch contact over gehad met Online.nl maar kunnen het probleem niet oplossen/zeggen dat het probleem bij KPN ligt en vragen mij dus te wachten. Dat wachten duurt nu dus al ruim 3 weken. Waar eerst werd aangegeven dat het binnen 3 werkdagen zou worden opgelost, werden dat 5 werkdagen en nu is zegt Online.nl dat het "wel even kan duren". Behalve dat dit tot veel frustratie (van mij en mijn andere huisgenoten) heeft geleid, heeft het ook voor hoge extra kosten geleid (doordat we afhankelijk zijn van internet voor werk, hebben we extra internetbundels moeten kopen, dit kost ons erg veel geld en loopt nu op tegen de €200. Zeker omdat het een periode van nu bijna 3 1/2 week betreft).

We willen compensatie van de extra gemaakte kosten en we willen van ons contract af. Gezien er ook nog een creditnota (door eerdere foute facturatie van online.nl) ligt willen we deze uitbetaald krijgen.

Beste Gdanen,

Wat vervelend dat u geen gebruik kan maken van onze diensten.
    Wij hebben voor u een klachtendossier opgemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en tot een oplossing te komen.

Beste Ali,

Dank voor het bericht. Echter, ik vind dit een vrij onderkoelde reactie op iemand die al ruim 3 weken geen toegang meer heeft tot internet van online.nl met alle gevolgen van die. Wat is zo spoedig mogelijk? Word ik maandag gebeld? Dit is precies het gedrag waar mensen helemaal gek van worden. Ben specifiek: wanneer word ik gebeld? Hoelaat? dan heb ik het gevoel dat jullie me serieus nemen. Nu hoor ik al 3 weken, we zijn er mee bezig en zullen het zo spoedig mogelijk oplossen...
    Beste Gdanen,

Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Ik zal vanavond (rond 18.30 uur) wederom proberen om telefonisch contact met u te krijgen.

Beste Gdanen,

Vanavond heb ik telefonisch met u uw klacht besproken. Onze achterliggende afdeling wacht nog steeds op reactie van KPN. Wij hebben afgesproken dat ik u morgen ga bellen om een indicatie door te geven hoelang dit probleem zal duren. Ik zal u morgen rond 18.30 proberen telefonisch te bereiken.

Beste Gdanen,

Zojuist heb ik met u telefonisch uw klacht besproken. Wij hebben afgesproken dat u ons een mail stuurt met bewijs van de omkosten die u hebt gemaakt in de tijd dat u geen gebruik kon maken van het internet. Zodra wij de mail hebben ontvangen zal ik u wederom terugbellen om de verdere compensatie te bespreken.

Gdanen
    Beste Ali, Nadat je me gister hebt doorverbonden naar de migratiedesk om op te zeggen werd mij daar verteld dat ze het niet konden opzeggen zonder een opdracht vanuit het expertteam; deze kon hij niet vinden. Hij heeft dit ook teruggekoppeld en me overgezet naar de klantenservice om het daar te proberen; na 2 uur wachten geen gehoor. Wij hebben net een nieuw abonnement afgesloten, zij hebben aangegeven het abonnement met Online.nl op te zeggen, mijn vraag: kan dit zo of moet 't toch via jullie?
    Beste Gdanen,

Vanavond heb ik met u telefonisch contact gehad. Zoals besproken hebben wij een opdracht aangemaakt met het verzoek uw contract per direct kosteloos te beëindigen. Zoals afgesproken zal ik u terugbellen zodra wij een mail van u hebben ontvangen.

Online.nl
    Beste Gdanen, Vanmiddag heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Ik zal u vanavond rond 19.00 uur wederom proberen te bereiken. Met vriendelijke groet, Ali van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?