Opgelost door Online.nl: Geen internetverbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120124
Gebruiker
SdW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Zyxel VMG8324-B10A router.

De laatste tijd had ik last van een wegvallende en zwakke wifi verbinding.
Gisteren heb ik ingelogd op de router en is de router na installatie van nieuwe firmware opnieuw opgestart. Nadien is er geen verbinding meer.
De dames van de klantenservice willen mij doen geloven dat het aan de KPN lijn ligt, waarbij ik meermaals heel uitdrukkelijk heb aangegeven dat de WAN configuratie van het modem niet juist is. Zonder dat zij kunnen inloggen op mijn modem weten zij heel zeker dat dat niet het geval is en dat de klacht is doorgezet naar KPN. Op de router zie ik zelfs dat er vinding is met een DSL lijn.

De oplossing

Ik zou graag, volgens mij heel eenvoudig, contact willen hebben met de technische klantenservice. Waarvan ik dan ofwel een origineel firmwarebestand van Online.nl mag ontvangen ofwel de configuratie instellingen weten, zodat het modem opnieuw kan worden ingesteld. Dan heb ik weer verbinding en is de klacht over.
Hoeft KPN geen tijd te investeren en komt de klacht niet nog een langs de klantenservice om alsnog de configuratie aan te passen of een origineel firmwarebestand te installeren.

Ik kan u een printscreen van de routerstatus mailen, zodat u de instellingen aan mijn kant kunt inzien.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SdW,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    SdW
    Datum
    De klacht is correct opgelost en ook nog in een zeer korte tijd!
    Jammer dat deze interventie nodig was nadat ik contact had met de eerstelijns klantenservice.
    (puntje voor de volgende vergadering ;-)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SdW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?