Klacht Online.nl: Geen internetverbinding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53787
Gebruiker
Kimm912
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds Januari 2013, internet en tv bij online.nl. Ik heb in December 2013 mijn abonnement verlengd. In Januari had ik voor het eerst geen wifi verbinding meer. Na een tijdje werd dit erger en had ik meerdere malen per dag geen verbinding. Hier heb ik over opgebeld. Bij het eerste belletje kreeg ik te horen dat de instellingen van mijn router niet klopten. Deze heb ik aangepast. Hierna hielden de klachten aan. Tweede belletje werd er een monteur ingezet die de verbinding zou controleren, hierbij werd niets gevonden. Bij het derde belletje moest ik het kanaal aanpassen waar ik op zat. Nou ben ik de enige die op mijn kanaal zit (via Istumbler ontdekt) en heb ik nog geen verbinding. Het afgelopen uur is mijn verbinding MAAR 5 keer weggevallen. Ik heb nooit iets veranderd aan mijn router en opeens valt mijn verbinding meerdere keren per dag weg. En ik wil hier nu wel eens een oplossing voor. Zit nu al binnen 4 dagen over mijn telefoon internet bundel heen van 1 GB, heel jammer!

De oplossing

Ik wil graag een oplossing voor het probleem, want het duurt nu al drie maanden. Ook wil ik graag een compensatie voor mijn overmatig gebruik van mijn internetbundel op mijn telefoon. Ik kom nooit aan de 1 GB (gebruik thuis altijd wifi). En nu zat ik binnen 4 dagen al over mijn bundel heen. Nu ben ik genoodzaakt mijn mobiele netwerk uittezetten om niet met onnodige kosten te zitten. Hier baal ik ontzettend van!

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Kimm912,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Kimm912
    Datum
    Ik hoop echt dat dit snel opgelost word!
  3. Auteur
    Kimm912
    Datum
    Mijn modem heeft na alle nieuwe instellingen ook besloten dat ik alle apparaten waarmee ik op wifi wil moet toevoegen via hun MAC-adres. Heel omslachtig allemaal.
  4. Auteur
    Kimm912
    Datum
    Er is gewoon helemaal niet op gereageerd of überhaupt iets mee gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kimm912
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen