Klacht Online.nl: Geen klant, toch sms'jes over het incasseren van rekeningen

Bo

Zover ik weet, ben ik geen klant van Online.nl; mijn internet, telefonie en bellen gebeurt tenminste via andere providers. Nu heb ik op 17 november de volgende sms gekregen: "Online kon uw laatste factuur van EUR25.79 niet incasseren. Wij verzoeken u het bedrag handmatig over te maken. Kijk op online.nl/mijnonline voor uw factuur"
En vandaag, op 15 december, de volgende sms:
"Online.nl kon uw laatste factuur van EUR32.02 niet incasseren. Wij verzoeken u het bedrag handmatig over te maken. Kijk op online.nl/mijnonline voor uw factuur"

Zou iemand mij kunnen vertellen waar deze sms'jes voor zijn? Aangezien ik geen klant ben ( ik was wel benieuwd naar de factuur en aangezien die alleen via een wachtwoord kan worden opgevraagd dat ik niet heb, omdat ik geen klant ben), lijkt het mij dat het niet de bedoeling is dat ik iets betaal.
Mogelijk is mijn telefoonnummer gekoppeld aan het abonnement van iemand anders?

Graag zou ik geen sms'jes met herinneringen aan facturen krijgen die zogenaamd niet geïncasseerd kunnen worden, aangezien ik geen klant ben.

Online.nl
    Beste,
    Uw telefoonnummer stond inderdaad gekoppeld met een klant van Online. De ontvangen berichten welke u via SMS heeft mogen ontvangen waren dan ook niet voor u bedoeld.
    Ik heb het telefoonnummer verwijderd uit onze SMS dienst.
    Als het goed is ontvangt u geen berichten meer van ons.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?