Klacht Online.nl: geen levering + geen reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92668
Gebruiker
Chris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 januari defect modem, wacht er nu al 2 weken op en ze zijn het modem 3x vergeten te versturen, verder heb ik 3x reactieformulier op internet ingevuld, maar geen reactie. Je wordt niet teruggebeld. Als eerstvolgende wachtende telefonisch duurt het nog 20 minuten voor je te woord gestaan wordt. Maar bellen of mailen helpt niets, geen reactie of modem gezien...Dan bel je weer eens en gooien ze met doorverbinden de hoorn er op. Bel je nog een keer, ben je de eerst wachtende, ga je automatisch naar begin menu. Dan zijn er ineens 4 wachtenden voor me. Belachelijk gewoon.

De oplossing

nieuw modem, geen kosten voor 1 maand en excuses.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Chris,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Chris
    Datum
    Een dag nadat ik hier een klacht plaatste werd eindelijk het modem geleverd, zou dat toeval zijn? In ieder geval crediteren ze een maand internet, al weet ik niet of dat de halve maand zonder internet samen met de belkosten dekt. Ik hoop dat het modem heel blijft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen