Klacht Online.nl: geen levering + geen reactie

Chris

Sinds 1 januari defect modem, wacht er nu al 2 weken op en ze zijn het modem 3x vergeten te versturen, verder heb ik 3x reactieformulier op internet ingevuld, maar geen reactie. Je wordt niet teruggebeld. Als eerstvolgende wachtende telefonisch duurt het nog 20 minuten voor je te woord gestaan wordt. Maar bellen of mailen helpt niets, geen reactie of modem gezien...Dan bel je weer eens en gooien ze met doorverbinden de hoorn er op. Bel je nog een keer, ben je de eerst wachtende, ga je automatisch naar begin menu. Dan zijn er ineens 4 wachtenden voor me. Belachelijk gewoon.

nieuw modem, geen kosten voor 1 maand en excuses.

Online.nl
    Geachte Chris,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Chris
    Een dag nadat ik hier een klacht plaatste werd eindelijk het modem geleverd, zou dat toeval zijn? In ieder geval crediteren ze een maand internet, al weet ik niet of dat de halve maand zonder internet samen met de belkosten dekt. Ik hoop dat het modem heel blijft.

Chris

Ook een klacht indienen over Online.nl?