Klacht Online.nl: Geen levering alleen facturering

Klachtnummer
# 388391
Gebruiker
Sativa
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Wat een afschuwelijk bedrijf... van alles beloven aan de telefoon... maar vervolgens niet of slecht leveren... 3 digitale ontvanvers gekocht 90 euro per stuk... telefonisch een jaar contract laten verlengen... vervolgens geen digitale tv leveren maar wel nog 10 euro extra rekenen per maand betalen voor digitale tv die ik niet ontvang... Wi-Fi valt telkens weg... modem 1x per jaar stuk en dan dreigen dat als je geen rond kabeltje hebt de monteur alle kosten op jou gaat verhalen... terwijl dat kabeltje door hun geleverd is een jaar geleden... klachten worden niet behandeld... e mails niet beantwoord... contract kan niet worden ontbonden ook al kunnen ze niet leveren en maar incasseren... aan de lijn word je eigenlijk nog nijdiger gemaakt... mef geen 1 bedrijf ooit problemen gehad maar met jun aan 1 stuk door...

Gewenste oplossing

Ik wil een compensatie

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Sativa
    Datum
    De digitale tv ontvangers deden het opeens niet meer maar jullie hebben mij wel een jaar lang laten betalen per maand extra voor digitale tv... contract kon niet ontbonden worden... niet leveren... wel factureren... klacht niet oplossen e mails niet beantwoorden... terwijl ik zelf de ontvangers ook nog heb moeten kopen bij jullie a 90 euro per stuk... telefoon doet het al 4 jaar niet... Wi-Fi doet het dan weer wel dan weer niet... alleen tv beneden was oke... vanaf vorige week donderdag helemaal niks meer geen tv beneden,niet jiven, geen Wi-Fi niks... monteur gisteren pas gekomen bleek dat er wat doorgebrand was op een andere locatie... ik vraag me af is dat ooit wel goed geweest die knop die doorgebrand was of dat dat voir all ruis heeft gezorgd... al een jaar lang ben ik aan het mailen met jullie... mijn klacht word niet behandeld zelfs geen e mail terug... echt schandalig... Ik zie dat jullie gebeld hadden overdag vandaag... gaarne mij nog een aantal keer bellen zodat ik jullie een keer kan spreken...
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Sativa
    Datum
    Beste online... graag bellen na 12.00 daarvoor ben ik niet bereikbaar ...
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Sativa
    Datum
    Beste online... Dit is mijn nr... 0615082302... als ik jullie terug bel krijg ik alleen maar in gesprek... kunnen we een telefomische afspraak maken ? Dinsdag rond 12.00?? Mvg sativa
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    Sativa
    Datum
    Beste online... jullie hebben me niet terug gebeld dinsdag om 12.00... met de mail waar een vergoeding instaat van naar 70 euro voor het hele jaar (terwijl ik maanden lang te veel heb betaald) ben ik het niet eens... graag mij morgen bellen vanaf 13.30
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen