Opgelost door Online.nl: geen levering internet en tv maar wel nota blijven sturen ondanks beeindiging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176128
Gebruiker
EVELYN
Datum
7 reacties

Details

De klacht

online kan geen internet en tv leveren op mijn woonlocatie en er werd mij verzocht om een andere provider te zoeken die wel kon leveren. Er werd mij gevraagd per wanneer ik mijn abonnement wilde stoppen omdat online niet kon voldoen aan levering en ik gaf aan per 1 juli 2016 het abonnement te willen beeindigen. En vroeg om een schriftelijke bevestiging.
Wat schetst mijn verbazing, pas per 12-11-2017 !!!! wordt mijn abonnement beeindigd.
Ik zet mijn advocaat wel aan het werk en de kosten worden dan verhaald op online. En betalen voor niet geleverde diensten, dat gaat echt niet gebeuren.

De oplossing

beeindiging contract

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evelyn,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u deze problemen ervaart met uw verhuizing én opzegging. Wij zullen dit voor u uitzoeken!

    Er is een klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal binnenkort contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen voor uw probleem.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evelyn,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik wil u bij deze aangeven dat ik de nodige stappen heb uitgezet om uw abonnement per direct te laten beeïndigen.

    Uw contract is bij deze ook per direct stopgezet. Ik zou graag nog de eventuele kosten/compensatie met u willen bespreken.

    Kunt u aangeven per wanneer u het beste bereikbaar bent? Dan kan ik hier rekening mee houden.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  3. Auteur
    EVELYN
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik ben vanaf morgen te bereiken op de bij u bekende telefoonnummer.

    Evelyn van Polen
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evelyn,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik zal morgen tussen 09.00 en 17.00 uur opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evelyn,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evelyn,

    Wij hebben op dit moment nog niks van u vernomen. Wij verzoeken u alsnog vriendelijk om uw klacht op klachtenkompast te beoordelen en te sluiten.
    Dit stellen wij erg op prijs. Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  7. Auteur
    EVELYN
    Datum
    Eindelijk tot een oplossing gekomen. Mijn abonnement is beeindigd en netjes opgelost door online. Top.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EVELYN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen