Klacht Online.nl: Geen mogelijkheid tot uitbreiden contract

JS87

Ik heb op dit moment een internet abonnement bij Online.nl van 30mb, wil dit echter uitbreiden naar een hogere snelheid & tv omdat er nu meer mensen gebruik maken van dit pakket. Online.nl gaf een aantal weken geleden aan dat dit niet mogelijk was door een softwarefout, en dat ik het midden juni weer moest vragen (wat sowieso al vreemd is, dit hoort Online.nl toch zelf aan te geven). Het is nu eind juni en ik kreeg weer dezelfde reactie op mijn vraag. Nu zit ik dus vast aan een contract dat veel te weinig snelheid bied, ik geef aan dat ik meer wil betalen voor een hogere snelheid, maar Online.nl krijgt het helaas niet voor elkaar om mij en zichzelf een plezier te doen. Slechte zaak. Daarnaast heeft het internet zelf vaak een storing waardoor de bewoners hier zelfs helemaal geen internet hebben! Al met al een zeer teleurstellende ervaring tot nu toe.

Of aanpassing van contract, of beëindiging van het contract zonder een torenhoge afkoopsom.

Beste meneer Sikkema,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen,
    helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen,
    helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Stefan
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Graag willen wij u vragen om ons via dit forum te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent, zodat uw contactpersoon nogmaals contact met u kan opnemen.
    Alvast bedankt.

Stefan
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?