Klacht Online.nl: Geen of niet goedwerkende internet en telefoon aansluiting,

Altintas,olga

Mijn internet verbinding en mijn vaste telefoon werkt niet, ik probeer dagenlang online te bereiken, maar ik kan niemand spreken, er wordt gewoon niet opgenomen. Deze probleem hebben wij al maanden, en is nog steeds niet opgelost. İk ben totaal niet tevreden met de omgang met klanten omdat jullie niet bereikbaar zijn. Wij willen onze aansluiting per direct opzeggen, ivm geen goed werkende internet en telefoon aansluiting. Wij hebben nog geruime tijd het tijd gegeven omdat er een samenwerking was geweest met Kpn, want se verbindingen zouden beter en sneller zijn, maar nog tot op heden geen verbetering helaas.

İk wil mijn aansluiting opzeggen per direct, klantnr:88703718 topaloglu, altintas
Valkeniersweg 119 3075az rotterdam, telnr: 0658794717

Online.nl
    Beste Altintas,olga, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben u meerdere malen geprobeer te bellen maar krijgen helaas geen gehoor. Wij willen u vragen om een telefoonnummer aan ons door te geven waarop u te bereiken bent. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    0659600827 mijn telefoonnummer

Met vriendelijke groeten olga
    Online.nl
    Beste Olga, Hartelijk dank voor uw snelle reactie! Wij hebben zojuist contact gehad en een gratis monteur ingepland voor aankomende donderdag. Wij zullen u na de monteursafspraak nogmaals benaderen om te kijken of het probleem is opgelost.
    Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    Altintas,olga
    Mijn internet probleem is nog steeds niet verholpen..online in samenwerking zijn ze nog bezig..in afwachtting nog dus!!
    Beste Olga,

Wij hebben vanmorgen telefonisch contact gehad en als gevolg hiervan hebben wij u een nieuw modem gestuurd. Wij hebben tevens afgesproken om over 48 uur nogmaals contact op te nemen met u, zodat wij dan kunnen kijken of het probleem opgelost is.

Donny