Opgelost door Online.nl: geen of slecht internet/heel traag

khan

internet voor mijn kindereren aangevraagd voor hun huiswerk voor school.
helemaal of geen internet bereik of verbinding valt ineens weg tijdens het maken van hun huiswerk. gevolgen alles wat ze maken of opzoeken verloren gegaan.
Zovaak gebeld naar de klantenservice,nieuwe modem gekregen maar hetzelfde probleem.vaak gebeld advies gekregen zelf om een router aan te schaffen ook dit heb ik gedaan maar ook niet geholpen heb zomaar kosten gemaakt. ik vindt het heel erg jammer dat het niet goed werkt. we hebben een internet van 30mb maar bij een meting is die 12.5 mb.
mijn kinderen reageren het nu op mij af en gaan huilen omdat ze geen huiswerk kunnen maken. aub ik kan dit niet meer aan heb alles gedaan wat ik te horen kreeg van de klantenservice.

Wij willen graag dat de contract per direct wordt opgezegd .

want mijn kinderen hebben internet dat werkt hard nodig voor hun school hun toekomst.

ik heb letterlijk alle handelingen gedaan om een oplossing te vinden en zoveel belkosten gemaakt om naar de klantensevice te bellen terwijl ik het enorm zwaar heb financieel.

aub stop zetten van het contract.

Geachte boukhari,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Online.nl
    Geachte mevrouw Boukhari,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    khan
    er is een monteur langs geweest,hij zei gelijk het ligt aan de decorder van mijn schotel dat storing geeft.jammer dat hij niet eerst even uitzoekt wat nou egt de oorzaak is. heb die toen gelijk uitgeschakeld en decorder opgeborgen. omdat ik weet dat het niet daar aan ligt.en toen tegen de monteur zei kijk niks is er mee aangekoppeld . tot heden nog steeds hetzelfde probleen. monteur zat meer aan zijn telefoon dan met ons probleem bezig. aub probleem blijft hetzelfde vindt dit egt niet kunnen.
    Online.nl
    Geachte mevrouw Boukhari,Volgens onze gegevens is uw verbinding correct en zijn er problemen met de apparaten die u met het modem verbind. Helaas kunnen wij u niet helpen om deze problemen te verhelpen. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Geachte mevrouw Boukhari,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    khan
    ben heel erg blij dat de probleem is opgelost.
    wij zijn uiteindelijk goed geholpen door online.nl en hebben wij de contract kunnen stopzetten.
    ik wil jullie Klachtenkompas heel erg bedanken.
    met vriendelijke groet mevrouw boukhari

khan

Ook een klacht indienen over Online.nl?