Klacht Online.nl: Geen of Weinig verbinding met netwerk , val er steeds uit , en word gezegt dat alles klopt NIET DUS EN NU ???????

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67471
Gebruiker
Carin
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu een half jaar online.nl vanaf het begin ging het al moeizaam , na een 3 mnd afwachten of het beter zou worden heb ik gebeld en aangegeven dat ten aanzien van het signaal mijn zijn overdag niet eens verbinding kan krijgen met Battlenet waar hij een betalend spel speelt W.O.W. maar doordat de verbinding zo slecht is kan hij niet eens gamen maar moet noodgedwongen als hij wel wil spelen snachts tussen 2 en 7 gamen daarna kan het nie meer.Daarnaast idem met het Playstation Network .......kan je niet inloggen en vlieg je er steeds opnieuw uit omdat er geen signaal is of wederom te weinig.Eeerst word er gezegt zit te ver van de mast af ..........Dan word gezegt staan de poorten open enz enz .....Dit gaat dan heen en weer 2 mnd tot 2 wkn gelden ik er zo zat van werd en weer gebed heb toen werd het genoteerd en nagekeken , dat zou 2 wkn duren .Nu echter bel ik wederom om na te vragen hoe het zit en krijg ik te horen ik was in 10 dgn tijd er maar 1 x uitgevallen (niet waar).
I

De oplossing

Ik wens gewoon normaal krijg waarvoor ik betaal , en ik ben nu zover dat ik een contractontbinding wil zonder verdere kosten.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Carin,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Carin
    Datum
    17-7-2014 ,Tot op heden nog steeds niet gebeld ???
  3. Auteur
    Carin
    Datum
    Vandaag , zojuist een gesprek gehad met online.........
    Ik weet niet wat gekker is maar er word een wellis nietes spelletje gedaan.....ik zeg dat het niet goed is ....hun zeggen alles is in orde.
    Er word een nieuwe modem opgestuurd .....( Terwijl t volgens hun goed is van hun kant. ????)
    We gaan kijken of het probleem over ong 2 wkn nog zo is.
    word vervolgd.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Carin,Wij hebben contact met u opgenomen en de oplossingen besproken. Wij vragen vriendelijk u deze klacht af te sluiten. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    Carin
    Datum
    Zoals ik u al aangaf is er tot op heden nog geen oplossing ......
    Daarbij wacht ik dus af of deze klacht te sluiten .........
    De klacht is voor mijn gevoel nog steeds niet opgelost ....
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Carin,U heeft inmiddels het nieuwe modem ontvangen. Graag vernemen wij van u of uw probleem hiermee is opgelost.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  7. Auteur
    Carin
    Datum
    Oke heb vandaag wederom gebeld aangezien de nieuwe modem nu 2 dgn in gebruik is en het wel een verbetering was maar niet ten aanzien van de verbinding ms veel te hoog.
    Wederom alleen nu bevestigd dat er iets aan de hand is (niet goed is ) aangezien ze dat op t moment zelf hebben gecheckt ......
    weer een tech onderzoek wat 5 dgn zou gaan duren.
    Ik wacht het wederom weer af of het nu opgelost zal worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen