Klacht Online.nl: Geen ontvangs televisie en internetverbinding valt constant weg

# 193549
Sal

Sinds ik bij online zit heb ik problemen met de verbindingen. Na veel bellen en gesproken te hebben met meerdere medewerkers, uren in de wachtrij staan is mijn internet verbinding deels opgelost.. Sind 3 maanden ontvang ik niks meer op televisie. Sinds enkele weken weer gebeld....en spijtig genoeg is het weer hetzelfde. Verschillende medewerkers te woord gestaan en verschillende oorzaken worden benoemd. Er zou een nieuwe kaart worden opgestuurd voor de televisie en dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Na een week wachten nog niets ontvangen. Weer gebeld en er blijkt niets te zijn opgestuurd omdat dat het probleem niet zou zijn. Een medewerker die ik aan de lijn heb zet me in de wacht en hoor niks meer van hem. Zijn collega staat me te woord na 50 minuten in de wacht te zijn gezet. De gesprekken worden ook niet allemaal in het systeem genoteerd.

Het probleem oplossen en geld terug van de afgelopen 3 maanden van de diensten die ik niet heb ontvangen maar wel voor betaald. Alle gesprekken noteren zodat het voor de medewerkers als voor de klant duidelijk wordt sinds wanneer het probleem is ontstaan en welke oplossingen hier al voor zijn geboden zodat de klant niet iedere keer weer of hetzelfde verhaal te horen krijgt van de oorzaak. En afgescheept wordt met het verhaal dat er niet eerder is gebeld.

Beste Sal,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

We doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

Prawien van Online.nl
    Sal
    Dank voor uw reactie. Fijn dat de klacht in behandeling is genomen. Een medewerker liet mij telefonisch ook weten dat er een nieuwe klant nummer is aangemaakt . Zonder mijn medeweten of goedkeuring is dit gebeurd. Door het aanmaken van een nieuwe klantnummer is het nog moeilijker te achtterhalen wat er in het verleden en recent zich voor problemen bevinden. Graag zie ik dit probleem ook opgelost en behoud ik mijn bestaande klant nummer tot de klachten en problemen verholpen zijn.

Mvg.

Beste Sal,

We hebben elkaar zojuist gesproken. Zoals aangegeven willen we graag deze klacht sluiten en het verdere contact behouden via de 2e klacht die u heeft aangemaakt.

Sachin van Online.nl
    Goeiedag,

We hebben elkaar telefonisch gesproken en een aantal afspraken gemaakt. Ik heb u verzocht op de afspraken te mailen, helaas heb ik nog niks ontvangen. Wanneer ik de afspraken zoals besproken in mij mail ontvangen heb, hou ik u op de hoogte en kan deze klacht afgesloten worden.

Graag ontvang ik zsm de besproken regelingen. Alvast dank .

Mvg. Sal
    Beste Sal,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

Beste Sal,

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Beste Sal,

op 02-12-2016 hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u nogmaals vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?