Opgelost door Online.nl: Geen oplossing TV beeld problemen.

# 119399

Geachte lezer(s)/Online,

Sinds ongeveer 4 juni 2015 hebben wij telefonisch een alles-in-1 abonnement laten aanpraten. Al snel na de installatie van de TV box kwamen wij erachter dat deze niet naar behoren werkte, namelijk: zwart beeld op elke zender(dit terwijl de Box geen defecten vertoont).
6 juli Online gebeld over het disfunctioneren van de TV dienst, wat in 3 dagen zou worden opgelost. Drie dagen later: geen verandering, waarop wij opnieuw hebben gebeld. De technische dienst zou de oorzaak opzoeken en verhelpen en dit via sms laten weten. Er is nooit een oplossing aangedragen en tot op de dag van vandaag(18-7-15) geen verandering. Ook 18 juli ontevreden opgebeld, maar men was niet erg geïnteresseerd of gedreven om het op te lossen. We zijn nu bijna 3 weken verder, sinds de aansluiting, en ik heb al 3 weken geen TV. Dit is in de "klachtenwereld" wellicht nihil te noemen, maar wij zijn het onderhand al meer dan zat. Wij betalen netjes en verwachten dus TV... en snel.

De meest ideale oplossing zou zijn ontbinding van het contract. De grootste fout die wij maakten was ons laten overhalen tijdens het telefoon gesprek. Enig onderzoek via een zoekmachine zou al snel aantonen dat er grove nalatigheid heerst in de TV dienst van Online. Gezien de vele klachten die reeds in omloop zijn, hebben wij er een erg zwaar hoofd in dat dit binnen aanzienlijke tijd zal worden opgelost... Aan jullie om het tegendeel te bewijzen. Met "binnen een aanzienlijke tijd" denken wij aan maximaal 2(twee) weken vanaf het in behandeling nemen van deze klacht. Want nogmaals: wij zijn het eigenlijk al meer dan zat.
Mocht het, Hopelijk, komen tot contract ontbinding, dan kunnen wij tenminste TV afnemen bij een bedrijf die zijn zaken wel op orde heeft en klantvriendelijk te werk gaat. Als jullie het contract willen ontbinden, mogen jullie zelfs de extreem hoge aansluitkosten, die nooit in het telefoongesprek zijn benoemd, houden als een afscheidscadeau.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw C. Scholte,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    C. Scholte
    Goed. Online heeft kosteloos een monteur langs gestuurd. Het probleem is verholpen door wederom de tv box te vervangen. Hoe dan ook, we kunnen eindelijk tv kijken.
    C. Scholte
    De klantafhandeling krijgt een +1, omdat het via klachtenkompas.nl snel in behandeling is genomen en afgehandeld. Zonder klachtenkompas zou ik een -10 hebben toegekend.

C. Scholte

Ook een klacht indienen over Online.nl?