Opgelost door Online.nl: Geen oprechte klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 23351
Gebruiker
lefoudav
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij kampen momenteel met meerdere problemen bij dit bedrijf.
Sinds korte is onze eigen website en e-mailserver vanuit ons thuis niet meer bereikbaar. Al lange tijd kampen wij met zeer afwisselende en slechte internet/telefoon verbinding. Zij gebruiken een 0900-nummer voor afhandeling van klachten waardoor iedere klacht nog eens voor extra ergering veroorzaakt. Er bestaat niet de mogelijkheid om via e-mail contact op te nemen. Moet eerst met eigen @online.nl e-mail inloggen om dit te kunnen doen. Eenmaal aangemeld kan ik nog steeds niet digitaal contact opnemen. Voor opzegging wordt ik telkens naar een pagina doorverwezen dat niet blijkt te bestaan. Dit contactformulier is niet eens via hun eigen zoekmachine vindbaar.

Wij willen opzeggen, maar wij zitten tot oktober 2013 vast. Dit kan niet telefonisch, het is "te vroeg" om te mogen opzeggen volgens hen. Ondertussen wordt het probleem niet opgelost en zitten wij met een abonnement vast dat niet eens naar behoren werkt. Help!

De oplossing

Graag ons op een oprechte manier laten opzeggen. Wij hebben voor een contract getekend maar het product voldoet niet aan de eisen. Indien mogelijk het probleem z.s.m. verhelpen of ons per direct naar een andere provider te laten overstappen. Wij hebben een correct werkende internetverbinding zeer hard nodig.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Bakker, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    lefoudav
    Datum
    Hartelijk dank voor de snelle reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lefoudav
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen