Opgelost door Online.nl: geen opzegging mogelijk na verhuizing..

arijke

Ik ben noodgedwongen weer terug thuis gaan wonen, maar daar is uiteraard al een aansluiting voor internet/kabel/ddtv/telefonie. Ik kon mijn abonnementen dus nergens meer voor gebruiken maar toch kan ik deze niet opzeggen. Ik heb hier over een schriftelijke klacht ingediend bij Online, Hier werd niet op gereageerd maar ik kreeg wel no-reply mail waarin stond dat mijn abonnementen beëindigd werden. Hier was ik heel erg blij mee, totdat er ineens 360 euro van mijn rekening werd geschreven zonder enig overleg. Er wordt mij dus zonder vooraankondiging een afkoopsom in rekening gebracht. Naast dat ik dit absoluut niet klantvriendelijk vind (want zonder overleg), vind ik het heel erg jammer dat Online niet met je meedenkt en begrip heeft voor de situatie. Ik zeg mijn abonnementen niet 'voor de lol' op. Buiten dat heb ik het sterke vermoeden dat Online in Zeeland toch al niet goed kan leveren, aangezien ik er in de grote stad al moeite mee had om de standaardzenders te ontvangen.

beëindiging van mijn abonnementen zonder afkoopsom of in ieder geval een middenweg vinden..

Online.nl
    Geachte arijke,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen (NV).
    arijke
    hallo ik ben momenteel helaas niet telefonisch te bereiken maar wel op astridrijke@live.nl
    Geachte mevrouw Rijke,
    Kunt u ons aangeven wanneer u wel telefonisch bereikbaar bent?
    Onze afdeling klachtenbehandeling is van maandag t/m vrijdag aanwezig van 09.00-16.00 uur.
    arijke
    ik werk maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 dus dat is eigenlijk niet mogelijk. Verder zou ik graag willen dat het aanmaantraject op stop wordt gezet tot mijn klacht afgehandeld is, aangezien ik nu 'dreig' smsjes krijg over incassobureaus e.d. Bij voorbaat dank
    Online.nl
    Helaas kunnen wij u niet bereiken. Ook in januari hebben wij getracht u te bereiken om alles in orde te maken. Uw brief was namelijk niet volledig. Dit resulteerde in een slotnota. Graag een tijdstip dat wij u wel even kunnen contacten. Andere mogeiljkheid is dat u naar onze klantenservice belt.
    met vriendelijke groet Online ( mvy )
    Geachte arijke,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    arijke
    Ik zal dan zelf wanneer ik kan contact opnemen met de klantenservice.

arijke

Ook een klacht indienen over Online.nl?