Opgelost door Online.nl: Geen reactie, ondanks herhaaldelijk verzoek daartoe!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114056
Gebruiker
AR
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn internet abonnement is inmiddels opgezegd. De modem is retour gestuurd, conform de verkregen instructies. Ik heb diverse keren verzocht aan Online.nl om per e-mail te reageren op mijn vragen, maar helaas is dit niet gebeurt en is de gestelde termijn reeds ruim verstreken.

Mijn gestelde vragen zijn:
1. waarom incasseert Online.nl het volle maandbedrag, terwijl het abonnement reeds is geëindigd en ik geen gebruik meer maak van de dienstverlening van Online.nl;
2. zijn alle betalingen nu verricht?;
3. is de op 6 juni jl. retour gestuurde apparatuur (incl. toebehoren) in goede orde door Online.nl ontvangen?

In afwachting.

De oplossing

Een concreet antwoord op de drie gestelde vragen per e-mail of als reactie op dit forum. Let op! dus niet telefonisch!

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte AR,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte AR,
    Ik heb uw vragen beantwoord en per e-mail aan u verstuurd.
    Graag zou ik u willen verzoeken de klacht hier te sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  3. Auteur
    AR
    Datum
    L.s.,

    Dank voor uw respons.

    Ik kan niet reageren op de mail, dus vandaar dat ik het even hier doe. Ik begrijp dus dat de incasso van juni (welke op 9-6-2015 heeft plaatsgevonden) door Online.nl wordt gecrediteerd en ik dit bedrag op mijn rekening terug zal ontvangen.

    1. kunt u aangeven wanneer dit zal gebeuren?
    2. er worden dus geen bedragen meer geïncasseerd?

    Voor het overige bedankt voor de heldere formulering van uw antwoord.

    Alvast dank.

    Met vriendelijke groet,
    A. Rabhi
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte AR,
    1. Een creditering ontvangt u altijd binnen 8 weken op uw rekening.
    2. Er worden geen nieuwe facturen meer bij u in rekening gebracht.
    Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en zou u willen verzoeken de klacht hier af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  5. Auteur
    AR
    Datum
    De klacht is goed en duidelijk opgelost, ik weet waar ik aan toe ben!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?