Opgelost door Online.nl: Geen reactie online klantenservice

Peter Hesse

Ik heb bij online.nl een alles-in-1 pakket met interactieve tv besteld. Toen het pakket bij mij bezorgd werd, bleek tot mijn grote verbazing dat het om digitale tv ging met digitale ontvangers vergelijkbaar met digitenne van KPN. Daar heb ik geen belang bij. Daarnaast was de geleverde apparatuur zwaar verouderd. Ik moest het met scart op mijn tv aansluiten. Mijn televisies zijn inmmidels zo modern, dat die geen scart aansluitingen meer hebben, alleen maar hdmi. Ook heb ik geen signaal, alleen maar als ik de antenne buiten neerzet en dan is het signaal nog slecht. Ik kan niet op deze manier tv kijken. Ik heb van het begin af aan contact proberende zoeken. ik heb tot 2x toe het contactformulier ingevuld, geen reactie. Bellen naar de klantenservice, na een half uur nog niemand aan de lijn. Heb ik heb geen tijd voor. Ik heb ze een brief gestuurd, geen reactie. Ondertussen krijg ik wel betalingsherinneringen. Ze reageren niet, de diensten werken nier, maar ik moet wel betalen.

Contact beëindiging of alsnog interactieve tv. Kwijtschelding van de abonnementskosten, tot het opgelost is. het gaat mij er gewoon om, dat er een passende oplossing komt.

Geachte Peter Hesse,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte heer Hesse,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl [SH]
    Geachte heer Hesse ,
    U kunt de hardware retour sturen naar:
    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenWij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (GC)
    Peter Hesse
    Netjes met hun gesproken. Afgesproken dat het abonnement per direct word stopgezet. Dit is nu ook netjes per post bevestigd. Ook hoeft ik de openstaande kosten niet te betalen. Apparatuur zal ik binnenkort netjes terug sturen. Bij dat gewoon op deze manier netjes is opgelost.

Peter Hesse

Ook een klacht indienen over Online.nl?