Klacht Online.nl: geen reactie op klacht 62263, online.nl negeert klachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 64595
Gebruiker
eeez
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Nog steeds geen reactie of bevestiging van eerder gestelde klacht zijnde annuleringsbevestiging van bestelde product.
Wat een rampzalig bedrijf is dit eigenlijk.
Mensen bedriegen met valse voorwendselen van producten en snelheden die jullie niet eens waar kunnen maken.
Schande dat zulke bedrijven in nederland de mogelijkheid hebben te bestaan.

De oplossing

Alsnog bevestiging van annulering zoals gesteld in mail en aangetekende zending.
Jullie kunnen dan wel mondeling bevestigen dat mijn bestelling is geannuleerd, ik wil het op papier.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in doorgezet naar de juiste afdeling.
    Zij zullen op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  3. Auteur
    eeez
    Datum
    1 maand en 5 dagen later een klacht in behandeling nemen?
    Dit kan je toch niet serieus nemen tocht?
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Wij vragen u vriendelijk om contact met ons op te nemen om uw klacht door te spreken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    eeez
    Datum
    hoezo geprobeerd contact op te nemen?
    Ik zie geen enkele gemiste oproep op mn mobiel.
    Wat jullie zouden kunnen doen is zoals ik al vanaf het begin naar vroeg een schriftelijke annuleringsbevestiging...meer niet..makkelijk he

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eeez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen