Klacht Online.nl: Geen SAMSUNG Tablet Ontvangen

Klachtnummer
# 55795
Gebruiker
Bm
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zou binnen 10 werkdagen geleverd worden
Maar nog niks geleverd klantenservice is niet per mail bereikbaar .

De oplossing

Zo spoedig mogelijk deze tablet leveren .
Of contract beëindigen

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bm ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bm,Ik kan u bevestigen dat uw tablet vandaag is aangeboden aan de bezorgdienst GLS.
    Het spijt ons dat uw premium met vertraging is geleverd.
    Ik heb u een mail gestuurd met de track & trace code om de levering van uw pakket te volgen.
    Ik wil u vragen deze klacht de sluiten en te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    (amg)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen