Klacht Online.nl: Geen Samsung Tablet ontvangen

Klachtnummer
# 55491
Gebruiker
LS
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al een aantal weken aan het wachten op de Samsung Tablet die ik bij het afgesloten abonnement zou ontvangen. Al een aantal keren gebeld met online, daarna met de leverancier. Meerdere malen is de verbinding gewoon verbroken bij online en dan nog de kosten die gemaakt worden tijdens zo'n gesprek. Ook de leverancier kon me elke keer vertellen ja deze week heeft u uw tablet we zijn inmiddels al een paar weken verder en nog geen tablet gezien.

Ik vind niet dat je op deze manier met klanten om kunt gaan.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk deze Tablet leveren.
Vergoeding gemaakte kosten voor het bellen naar Online.
Indien geen oplossing, zal ik het contract beëindigen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte LS ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte LS ,Ik kan u bevestigen dat uw tablet vandaag zal worden bezorgd.
    Het spijt ons dat uw premium met vertraging is geleverd.
    Ik heb u een mail gestuurd met de track & trace code om de levering van uw pakket te volgen.
    Ik wil u vragen deze klacht de sluiten en te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    (amg)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen