Klacht Online.nl: Geen service van Online

Sandy

Reeds een maand kan ik geen gebruik maken van de service van Online; geen tv, geen telefoonlijn en storend internet.

In het eerste gesprek (28/09/15) heb ik dit kenbaar gemaakt; het zou gaan om een bekend probleem. Er werd aan gewerkt en binnen 2 weken zou alles moeten werken. Een van de monteurs van Online zou contact met mij opnemen om het probleem op te lossen. 2 Weken geen respons. Nog maar eens gebeld (09/10/15). Er zou met spoed contact worden opgenomen. Helaas ook nu niets vernomen.

Op 27 Oktober (4 weken na het eerste gesprek) wederom telefonisch contact opgenomen. Meneer wilde mij graag helpen en gaf letterlijk aan dat ik niet vaak genoeg contact heb opgenomen en dat mijn probleem daarom nog niet opgelost is.

U begrijpt; ik heb geen vertrouwen meer in deze 'service'. Kenbaar gemaakt dat ik het abonnement wil stopzetten. Dit heb ik tevens per email kenbaar gemaakt (27/10/15).

Ook hierop ontving ik geen respons.

Mijn abonnement wil ik per direct opzeggen zonder bijkomende kosten. Gezien mijn laatste gesprek en ervaring ga ik er eigenlijk niet vanuit dat ik überhaupt gecompenseerd word voor mijn telefoontjes naar jullie, de tijd die ik hierin heb gestoken en een maand zonder tv/bellen en storend internet maar bij deze gooi ik daar maar gelijk een balletje voor op.

Geachte heer/mevrouw Sandy,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Online.nl

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.

Sandy
    Vandaag ben ik gebeld door Delan van Online Erg goed geholpen door deze welwillende medewerker. Ook hij heeft het probleem niet verholpen maar heeft wel eindelijk actie ondernomen. Er komt een nieuwe afstandsbediening mijn kant op gezien het probleem wellicht zo simpel op te lossen lijkt. Internet zou volgens hem stabiel moeten zijn maar dat is het helaas nog niet. Telefonie werkt ook nog niet. Volgende week opnieuw contact na ontvangst afstandsbediening.
    Sandy
    Een sms ontvangen; 'Beste klant, na wat aanpassingen werkt uw televisiedienst nu naar behoren. Met deze sms vervalt de mogelijk gemaakte terugbelafspraak'.

Tot mijn verrassing kan ik nu televisie kijken, uiteraard roept dit wel een vraag op. Vanaf 28 september heb ik verscheidene malen contact gehad en het is nu met een druk op de knop op te lossen vanuit jullie kant. Hoe kan dit? Ook werkt mijn telefonie helaas nog niet. Internet stoort helaas ook nog. Graag nog contact conform afspraak.
    Geachte heer/mevrouw Sandy,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?