Klacht Online.nl: geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182397
Gebruiker
J.A. Vink
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Al ruim drie maanden probeer ik mijn internet abonnement te upgraden. Tevergeefs. Talloze mailtjes, telefoontjes en Facebookchats verder is er nog steeds geen duidelijkheid. Als ik uiteindelijk maar overstap naar een andere provider krijg ik te horen dat mijn abonnement nog tot augustus 2017 loopt en ik de kosten gewoon moet betalen. Ik heb echter een maandelijks opzegbaar abonnement!!! Als IT consultant heb ik een snelle en stabiele internetverbinding nodig. Ik mag toch aannemen dat een provider dan binnen enkele dagen kan laten weten of ze wel/geen snellere lijn kunnen leveren??? En daarnaast dat ze hun administratie op orden hebben. Een excuus is hier wel op zijn plaats......

De oplossing

Ik wil a) van mijn contract af en b) excuus voor de slechte service.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste J.A. Vink,

    Onze excuses voor de onduidelijke communicatie die er met u is geweest. Er is een klachtendossier aangemaakt en onze contactpersoon zal zo snel mogelijk met u contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Koral van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste J.A. Vink,

    Wij hebben u zojuist telefonisch proberen te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Daarom hebben wij een voicemailbericht achtergelaten.

    Met vriendelijke groet,
    Koral van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste J.A. Vink,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u proberen op te nemen. Helaas kregen wij uw voicemail te horen. Deze hebben wij ingesproken.

    Kunt u ons een aantal data geven waarop u het beste bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,
    Koral van Online.nl

  4. Auteur
    J.A. Vink
    Datum
    Online heeft toegezegd dat abonnement per maand opgezegd wordt. Ik ga er vanuit dat het per 30-09-2016 is (opzegtermijn van maand).

    "Beste Jim, ik zag inderdaad dat je een abonnement had die per maand opzegbaar was. Omdat je overgezet bent van het oude naar het nieuwe systeem is er iets mis gegaan en stond er dat je een jaar contract had. Dit hebben we nu hersteld. Je krijgt dus geen slot nota meer. Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het graag. Groeten Maria"
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste J.A. Vink,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Wij zien inderdaad dat uw contract is opgezegd. Wij willen u graag onze excuses aanbieden, en bedanken voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste J.A. Vink,

    Wij hebben u wederom niet kunnen bereiken. We willen bij deze bevestigen dat uw nieuwe provider uw verbinding per 22 september zal overnemen.

    Wilt u het aan ons laten weten als u nog vragen heeft ?

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  7. Auteur
    J.A. Vink
    Datum
    Geen oplossing voor mijn probleem. Overgestapt naar andere provider.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A. Vink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry