Klacht Online.nl: Geen signaal

Klachtnummer
# 194895
Gebruiker
E.Dams
Datum
17 reacties

Details

Klacht

Na onwijs veel opstartproblemen bij online, een paar maanden goed tv kunnen kijken. Tot dat vandaag de tv op geen signaal sprong. Alles geprobeerd. Vervolgens online gebeld waarbij ik 15 minuten in de wachtrij heb gestaan. Daarna heb ik de hoop opgegeven en opgehangen. Momenteel nog steeds 'geen signaal' op mijn tv.

Gewenste oplossing

een werkende tv!

17 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.Dams,

    Spijtig om te horen dat uw TV plots geen signaal aangeeft. In de meeste gevallen gebeurd dit om een defecte antenne. Daarom stuur ik u een nieuwe antenne set op.

    Na ontvangst van uw nieuwe antenne set zal ik u proberen te bellen en kijken of wij verdere stappen moeten ondernemen om uw probleem op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Online.nl
  2. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Beste Martijn,

    Dit zal het probleem niet oplossen. Mijn ontvanger laat namelijk wel gewoon de zenders zien op het scherm. Daarnaast brand het lichtje van mijn antenne ook gewoon. Naar mijn mening ligt het probleem eerder bij de kaart die in de ontvanger zit. ? Is er wellicht te zien of deze kaart defect is in jullie systeem?
    Groeten,
    Esther
  3. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Beste Maartijn,
    Probleem kunnen achterhalen. Op 14 oktober is mij een brief toegezonden waarin staat dat ik ten onrechte een nieuwe ontvanger heb gekregen. Deze zou worden gedeactiveerd en moet worden teruggestuurd. Dit klopt echter niet. Bij voorgaande klacht is namelijk afgesproken dat ik een nieuwe ontvanger zou krijgen. Kunnen jullie de deactivering ongedaan maken ? De ontvanger werkte namelijk prima..
    Groeten,
    Esther
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Excuses voor de late reactie. Ik ga hier direct naar kijken!

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Ik heb je zojuist proberen te bereiken. Helaas kreeg ik nog geen contact. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij het één en ander hebben uitgezet.

    Graag wil ik de uitkomst daarvan bespreken en eventueel volgende stappen ondernemen. Ik probeer je later vandaag weer te bereiken.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  6. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Beste Martijn,

    Helaas was ik inderdaad aan het werk. Ik ben morgen de hele dag bereikbaar behalve tussen 13:00 en 16:00. Graag bespreek ik dan met u de mogelijkheden.

    groeten,
    Esther
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Helaas is mij vandaag niet gelukt om te bellen. Is het mogelijk je in de avond te bellen of morgen overdag?

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  8. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Beste Martijn,

    In de avond komt voor mij het beste uit. Morgen ben ik tevens tussen half 2 en 3 uur te bereiken.

    Groeten,
    Esther
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Zoals wij zojuist telefonisch hebben besproken gaan wij het smartcard die je thuis hebt opnieuw activeren. Wanneer dit gedaan is zullen wij nogmaals contact opnemen om te kijken of alles weer werkt!

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Helaas kom ik er net achter dat de ticket van Luuk nog openstond bij de technische afdeling.

    Ik heb de handelingen bij deze zelf uitgevoerd en de juiste smartcard geactiveerd. Zou je kunnen doorgeven via Klachtenkompas als deze weer werkt?

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  11. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Hallo Martijn,

    Helaas werkt het nog steeds niet...
    Ik zie de kanalen op de decoder maar heb nog steeds geen signaal op mijn tv.

    groetjes,
    Estther
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Ik wil je graag bellen vandaag. Wanneer komt dit het beste uit. In de middag kan ik zelf de behandeling voortzetten.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  13. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Beste Martijn,

    Tussen 13:00 en 16:00 ben ik niet te bereiken. Verder de hele dag wel. Ik hoor graag van je

    groetjes,
    Esther
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Zojuist elkaar gesproken. Het probleem is nog niet helemaal duidelijk. Maar samen akkoord gegaan dat we eerst de kabel tussen TV en Ontvanger vervangen.

    Mocht dat niet werken sturen we een nieuwe Ontvanger op.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  15. Auteur
    E.Dams
    Datum
    Beste Martijn,

    Vandaag heb ik een nieuwe kabel ontvangen. Tot mijn grote vreugde werkt mijn tv weer!

    groetjes,
    Esther
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Esther,

    Goed om te horen! Morgen bel ik je even op. Dan gaan we alles even afhandelen zoals we hebben afgesproken.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.Dams,

    Ik heb zojuist op onze mail communicatie gereageerd met het bericht dat ik het kabeltje zoals beloofd gecrediteerd heb.

    Hopelijk kunt u van dit kabeltje wat langer genieten dan de vorige. Ik hoop daarnaast dat we de klacht samen goed kunnen afsluiten met het goede nieuws dat alles weer werkt.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen