Opgelost door Online.nl: geen teelefoon en zwak internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157802
Gebruiker
Ton
Datum
3 reacties

Details

Klacht

ben al vele jaren klant bij online heb internet ,tv ,telefonie naar tevredenheid ,een paar weken geleden kreeg ik een aanbieding voor vaste klanten voor interactieve tv dat heb ik afgenomen kreeg een nieuwe modem en interactieve tv ontvanger toegestuurd alles aangesloten maar geen tv ,monteur erbij heeft in een kast buiten mijn huis ergens in me woonplaats wat moeten veranderen en ja hoor heb tv, maar geen telefoon en zwak wifi signaal heb nu al 4 weken geen telefoon reeds 6 maal gebeld naar online allemaal via mijn mobiel en krijg steeds geen verzoenlijk antwoord maar wel een rekening die ik niet wil betalen, als ze een product leveren wat ze niet kunnen nakomen houdt het op dan maar het contract ontbinden er zijn nog vele andere aanbieders ik blijf het schande vinden dat zo bedrijf niet met een goede oplossing komt en mijn al die tijd maar aan het lijntje houd.

Gewenste oplossing

ik verlang van online dat ze deze klachten binnen 10 dagen oplossen anders wil ik ontbinding van mijn contract en ik betaal niet voor een product wat niet goed werkt en een compensatie voor alle telefoon gesprekken met mij mobiele telefoon
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ton,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Onze technische dienst zal de technische problemen zo snel mogelijk proberen op te lossen.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Bart, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ton,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Bart, Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Ton
    Datum
    Het heeft ff geduurt voor alles weer werkte maar het is op een goede en prettige manier opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen