Klacht Online.nl: geen telefonie en internet

Geertje

Vanaf november 2014 heb ik problemen met de telefoon kan niet bellen en niet gebeld worden. Sommige dagen lukte het wel en in het weekend meestal ook. Online kwam niet met een oplossing dan was de telefoonkabel volgens hun stuk dan moest ik het modem resetten, maar een oplossing kwam niet.
Totdat de telefoon het helemaal niet meer deed heb ik in januari een nieuw modem gekregen dit heeft ongeveer 2 weken gewerkt toen kwam het probleem weer terug.
Nu heb ik sinds gisteren ook geen internet meer.
Kreeg vorige week als antwoord dat het modem in de gang moest, zit niet in de gang maar op de andere kant van de gangmuur, bovendien daar zit het al zolang ik internet gebruik dus denk bijna 20 jaar, hoe zou het kunnen dat dat nu niet meer op de juiste plek zit. vanmiddag weer geprobeerd te bellen met mijn mobiele telefoon kosten 0,50 cent per minuut kwartier moeten wachten. vervolgens een mevrouw aan de lijn die mijn gegevens adhv postcode en huisnummer niet kon vinden.

ik wil een vergoeding van de gemaakte telefoonkosten. zijn inmiddels opgelopen tot zeker 120,00. bovendien wil ik de kosten van de telefonie abonnement vergoed, en vanaf vandaag wil ik helemaal geen abonnementskosten meer betalen, ik kan er immers geen gebruik van maken. Ja vanaf 15.0 uur vanmiddag weer met onderbrekingen van internet.
En het grootste probleem wat in deze tijd toch niet meer denkbaar is ik wil graag weer telefoon en internet, en dan 24 uur per dag.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Geertje
    onvoorstelbaar wat hier staat, op mijn email adres ontvang ik het bericht omdat wij geen contact op hebben genomen is het dossier gesloten. Online begrijpt dus niet dat ik vanaf november 2014 niet kan bellen en niet gebeld kan worden. en vanaf afgelopen woensdag ook geen internet, soms zo nu en dan in de avond uren. Ik weet echt niet hoe ik het beter kan formuleren.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?