Klacht Online.nl: Geen telefoon, gebrekkig internet en kan geen contact met klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 89711
Gebruiker
Henry D.
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Al enige tijd valt soms de internetverbinding weg, is de snelheid zeer gering en ben ik zeer regelmatig telefonisch onbereikbaar. Regelmatig (soms meerdere malen dagelijks) resetten van het ADSL-modem herstelt de normaalsituatie slechts voor korte tijd.
De klantenservice benaderen voor een duurzame oplossing is onmogelijk: Je word niet teruggebeld, via het duurbetaalde klantenservice telefoonnummer krijg je geen contact met een medewerker van de klantenservice. Het keuzemenu leidt naar verkeerde procedures of e komt in een vicieuze cirkel terecht zonder iemand te spreken te krijgen. Kassa natuurlik voor Online.nl: lange dure gesprekken declareren bij de klant, abonnmentsgelden incasseren, maar geen diensten verrichten. Een zeer verwerpelijke gang van zaken die onmiddellijk moet stoppen!!!!!!!!!!!

De oplossing

Contact met klantenservice
Verstrekken van goed functionerende diensten zoals is overeengekomen.
Restitutie van deel abonnements- en telefoonkosten vanwege de wanprestatie, want ik heb extra kosten gemaakt omdat meer mobiel moest worden gebeld,

10 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Henry D.,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Henry D.
    Datum
    Ik ben vorige week gebeld door de klantenservice. Toegegeven wordt dat mij klachten te wijten zijn aan een sterk verouderd modem. Een nieuw modem wordt zo snel mogelijk toegestuurd. Alleen is geen datum/jaartal genoemd en is niet gerept over enige compensatie voor mijn extra kosten. Nu maar hopen dat snel ook echt snel is, want tot dusver wordt door Online.nl "snel"en "snel internet" wel erg ruim geïnterpreteerd: Langzaam dus..
  3. Auteur
    Henry D.
    Datum
    Inmiddels een nieuw modem ontvangen en geplaatst. Tot dusver goede telefoon- en internet verbinding. Ben op 6 januari 2015 ook gebeld door de klantenservice om te controleren of de klacht is opgelost. Neen. Wel voor wat betreft de verbinding, maar nog niet voor wat betreft een compensatie van het geleden nadeel. Dit moest door de medewerker nog intern worden voorgelegd. Ik zou nog dezelfde dag daarover worden teruggebeld, maar dat is op 7 januari 2015 nog niet gebeurd.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Henry D.,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  5. Auteur
    Henry D.
    Datum
    Inderdaad heeft Online.nl een passende compensatie geboden voor het geleden ongemak. Hopende dat nu de continuïteit van de overeengekomen telefoon- en internetverbinding is gegarandeerd wil ik graag deze klacht afsluiten. Alvorens dit te doen wil ik nog wel een reactie plaatsen.
    Er is nog een toezegging dat de onbereikbaarheid van de Online.nl klantenservice wordt opgelost.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Henry D,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Henry D.
    Datum
    Er is nog een toezegging dat de onbereikbaarheid van de Online.nl klantenservice wordt opgelost. Hierover heb ik nog niets vernomen of gemerkt. Hoe staat het daarmee?
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Henry D.,Onze klantenservice is te bereiken via 0900-9515, ma-za 09.00u-21.00u en zondag van 12.00u-19.00u.
    Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Henry D.
    Datum
    Het blijft zinloos om hierop te reageren. Het antwoord is kenmerkend voor de slechte communicatie door online.nl. Een telefoonagenda betekent niet dat de klantenservice bereikbaar is. De bereikbaar van de klantenservice is gewoon zeer zeer slecht. Telefonisch: lange keuzemenu's die niet leiden tot de juiste afdeling. Per email of webformulier: reageren is onmogelijk. Terugbelverzoeken worden niet gehonoreerd. Einde discussie.
  10. Auteur
    Henry D.
    Datum
    Einde van deze zinloze discussie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henry D.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen