Klacht Online.nl: geen telefoon,geen televisie

Klachtnummer
# 278655
Gebruiker
Mark68
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn ouders hadden en contract bij Online.Hun hebben in totaal 14x geen telefoon gehad,5x geen televisie.
Mijn vader is ernstig ziek en mijn moeder moest toen met mobiel gaan bellen Pre-paid wat su aardig in de papieren liep kwa kosten.
Meerdere keren heeft mijn moeder Online gebeld,Maar er werd weinig herstel gepleegd.
De laatste keren heeft mijn moeder een week zonder telefoon gezeten.
Het contract is op tijd opgezegd.
Hun hebben per mail dan ook een opzegging van het abonnement ontvangen en wel op 20 augustus 2017.
Nu echter wordt er een bedrag van 288,26 afgeschreven.
Geen enkel voorstel voor een betalingsregeling,helemaal niks.
Mijn moeder heeft dat bedrag terug laten boeken omdat hun anders niks te eten hebben en dat kan natuurlijk niet.
Hun zijn inmiddels overgestapt naar de KPN omdat hun niet zonder telefoon kunnen.

De oplossing

stopzetting bij ONLINE zonder extra kosten verder

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mark68,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij nemen uw klacht verder in behandeling via klachtnummer 278651.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Online.nl
    Expert Team

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen