Klacht Online.nl: Geen telefoon en internetverbinding met Online

Vennema

17 juni kregen we een storing, niet kunnen bellen en internetten.
gebeld met online, de storing kon van afstand niet worden verholpen.
na 5-7 werkdagen zou er een oplossing komen.
een aantal dagen achter elkaar gebeld om er achter te komen wat en wanneer de oplossing er aan zat te komen.
Het is erg lang zo zonder telefoon en internet.
19 juni weer gebeld en gezegd op deze manier niet verder te willen met online.
23 juni weer gebeld hoe lang het nog gaat duren, ondertussen is er een nieuwe modum gearriveerd, zeggen ze bij online dat we het contract hebben gestopt.
en even later dat we verhuisd zijn??
De medewerkerster snapte het ook niet meer en beloofde dat ik de volgende dag terug gebeld zou worden om 10.00 uur, de hele dag niemand gebeld.

Ik wil dat de storing heel snel wordt opgelost, binnen nu en 2 werkdagen.
Als dat niet lukt wil ik geld terug want ik heb de hele maand niet kunnen bellen internetten en vergoeding voor extra mobiel bellen.

Geachte Vennema,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Vennema
    Tot nu toe nog niets vernomen, wacht op reactie.
    Graag deze week nog.
    Geachte heer Vennema,

Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Uw dossier is op dit moment in behandeling, en wij doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een passende oplossing. Zoals wij zijn overeengekomen blijven wij met u in contact om een correcte afwikkeling te kunnen verzekeren.

Klantenservice Online.nl (LK)
    Geachte heer Vennema,

Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen, om u op de hoogte te brengen van de situatie.

Klantenservice Online.nl (LK)

Ook een klacht indienen over Online.nl?