Klacht Online.nl: Geen telefoon en internetverbinding met Online

Klachtnummer
# 115923
Gebruiker
Vennema
Datum
4 reacties

Details

De klacht

17 juni kregen we een storing, niet kunnen bellen en internetten.
gebeld met online, de storing kon van afstand niet worden verholpen.
na 5-7 werkdagen zou er een oplossing komen.
een aantal dagen achter elkaar gebeld om er achter te komen wat en wanneer de oplossing er aan zat te komen.
Het is erg lang zo zonder telefoon en internet.
19 juni weer gebeld en gezegd op deze manier niet verder te willen met online.
23 juni weer gebeld hoe lang het nog gaat duren, ondertussen is er een nieuwe modum gearriveerd, zeggen ze bij online dat we het contract hebben gestopt.
en even later dat we verhuisd zijn??
De medewerkerster snapte het ook niet meer en beloofde dat ik de volgende dag terug gebeld zou worden om 10.00 uur, de hele dag niemand gebeld.

De oplossing

Ik wil dat de storing heel snel wordt opgelost, binnen nu en 2 werkdagen.
Als dat niet lukt wil ik geld terug want ik heb de hele maand niet kunnen bellen internetten en vergoeding voor extra mobiel bellen.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Vennema,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Vennema
    Datum
    Tot nu toe nog niets vernomen, wacht op reactie.
    Graag deze week nog.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Vennema,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Uw dossier is op dit moment in behandeling, en wij doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een passende oplossing. Zoals wij zijn overeengekomen blijven wij met u in contact om een correcte afwikkeling te kunnen verzekeren.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Vennema,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen, om u op de hoogte te brengen van de situatie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen