Klacht Online.nl: Geen telefoon en slechte internetverbinding

Corine

Al ruim een week werkt onze telefoonaansluiting niet van Online. Ook geeft internet steeds problemen, op onze pc werkt internet zelfs helemaal niet meer. Dus al ruim een week onbereikbaar voor veel mensen. Al meerdere malen contact gehad maar online heeft nog steeds geen oplossing!

Een werkende telefoon- en internetverbinding op zeer korte termijn.

Geachte Corine,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Corine
    Natuurlijk niks meer gehoord van online. Moet toch niet zo moeilijk zijn om ervoor te zorgen dat onze telefoon het weer doet? Duurt nu1,5 week, niet bereikbaar en extra kosten door extra gebruik mobiele telefoon. Geen vertrouwen meer in online.
    Geaqchte Corine,
    Jammer dat u het vertrouwen verliest in Online.nl wij hebben niet altijd de mogelijkheid om de zelfde dag te bellen, wij gaan ons best doen om deze week te contacteren zodat wij samen kunnen zorgen dat u probleem word opgelost en u weer tevreden bent.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte Corine,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en de mogelijkheden besproken. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Corine
    Zojuist ben ik eindelijk gebeld door Online. Men is aan het uitzoeken waardoor de problemen ontstaan, KPN zou nu de lijn aan het doormeten zijn. Ze hopen op een spoedige oplossing, ik ook! Toegezegd is restitutie (deel) abonnementskosten en vergoeding voor extra gemaakte kosten voor bijv. mobiel. Vriendelijk te woord gestaan en het lijkt of men nu serieus met dit probleem bezig is, nu eerst nog maar afwachten wanneer alles nu daadwerkelijk is opgelost!
    Geachte Corine.
    Fijn om te horen dat er contact is opgenomen. We hopen dat alles snel is opgelost.
    Klantenservice Online.nl
    Corine
    Inmiddels 5 dagen verder en geen reactie meer ontvangen van Online. Ergernis wordt alleen maar groter, de internetverbinding valt steeds vaker weg (na ongeveer 5x modem herstarten lukt het vaak om weer even om internet op de tablet te krijgen), op de pc helemaal geen internet en nog steeds geen vaste telefonie! Nu toch maar snel een ingebrekestelling sturen zodat we in ieder geval over 14 dagen het contract kunnen ontbinden, zoals aangegeven door de rechtsbijstandverzekering.
    Online.nl
    Geachte Corine,In ons vorige gesprek is er kenbaar gemaakt dat KPN een duurmeting op uw lijn is gestart om een duidelijk beeld te krijgen van het probleem. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Zodra er meer informatie bekend is, wordt er contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Corine
    Gek worden we ervan. Net weer 3 kwartier bezig geweest om internet even aan de gang te krijgen, vanmorgen zelfde verhaal. Gisteren bericht ontvangen van Online dat in ieder geval een nieuw modem wordt opgestuurd, maar van de lijnmeting van KPN weten ze nog niets. Waardeloos. Nu al bijna een maand geen telefoon en bijna geen internet, dit levert problemen op voor studie, werk en school. Vorige week ingebrekestelling opgestuurd, 24 sept kunnen we gelukkig van contr. af als het dan nog niet werkt.
    Corine
    Gisteren nieuw modem ontvangen, na bijna een mnd wachten schijnt dit de oplossing te zijn. Alles aan gang gekregen, maar vanochtend alweer 3 x internetverb. weg. Wifi wat op het modem ineens uitstaat e.d. Alleen met kabel lukt de verbinding. Het laatste contact verliep moeizaam, mdw wist er niet veel van dus niet gelukt om internet draadloos op pc te krijgen. Baal hiervan. Maar snel overstappen naar provider die wel helpt!
    Corine
    Sinds gisteren werkt alles weer! Nieuw modem ontvangen, deze geinstalleerd maar gaf nog steeds problemen. Meerdere malen contact gehad met Online, en eindelijk iemand gesproken die de juiste instellingen voor ons kon aangeven! Alles werkt nog steeds, super blij. Alleen had dit dus niet zo lang hoeven te duren.
    Corine
    Uiteindelijk is alles wel opgelost alleen is hier een maand overheen gegaan. Terwijl het probleem lag aan het modem en instellingen dus dit had vrij snel opgelost kunnen worden. Blij dat alles nu is opgelost, maar dus ontevreden over de tijd die daar overheen is gegaan.

Corine

Ook een klacht indienen over Online.nl?