Klacht Online.nl: Geen telefoon en zeer slecht internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 140709
Gebruiker
Eric
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Heb nu een jaar een contract met online maar nog steeds werkt de vaste lijn niet en heb ik zeer traag internet welke er om de haverklap uit ligt. Zit soms uren zonder internet en blijkt dat het modem in het geheel niet verbonden is met internet. Diverse malen gemeld maar wordt steeds gezegd dat ik maar moet noteren wanneer het er uit ligt. Ook moet ik maar telefonisch kontakt opnemen maar dat gaat niet als je geen vaste lijn hebt!! Terugmelden levert niets op. Betaal netjes maar krijg absoluut niet geleverd waar ik voor betaal. Wil zo snel mogelijk van Online.nl af!!!!

De oplossing

Wil zo snel mogelijk van mijn contract met Online.nl af !!!!

14 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Graag willen wij u vragen om ons te voorzien van een mobiel telefoonnummer, zodat uw contactpersoon nogmaals contact met u kan opnemen.
    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Eric
    Datum
    Sorry Online.nl..als ik 2x in mijn klacht schrijf dat ik geen vaste lijn heb omdat die via jullie niet werkt dan is het op zijn zachts gezegd onnozel als U mij daarop probeert te bellen!! U heeft gemerkt dat dit niet werkt dus. Ik zou bij voorkeur per mail benaderd worden; hoewel het vaak lastig is de mail te openen omdat het internet er uit ligt. Mocht U toch willen bellen dan is mijn mobiele nummer 06-51266248 echter hieop ben ik niet altijd bereikbaar ivm. werk
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en heeft de zaak samen met u besproken.
    Wij hebben u een e-mail toegestuurd ter bevestiging van de gemaakte afspraken.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals telefonisch contact met u opnemen, om de zaak verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Let op! Indien u een foutieve geautomatiseerd email heeft ontvangen, mag u deze als niet verzonden beschouwen.
    Wij zullen u op een later moment nogmaals contacteren.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  7. Auteur
    Eric
    Datum
    Goed contact gehad met medewerker Online.nl. Afgesproken dat het abonnement wordt gestopt per 07-01-2016 zonder bijkomende kosten. Tevens zal men kijken of er enige vorm van compensatie kan komen voor het feit dat ik nooit een telefoonverbinding heb gehad. Als het conform deze afspraken geregeld wordt ben ik tevreden!
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Graag willen wij u vragen om ons via dit forum te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent, zodat uw contactpersoon nogmaals contact met u kan opnemen.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  9. Auteur
    Eric
    Datum
    Zowel vandaag, 5 januari, als morgen 6 januari ben ik via mijn mobiele nummer 06-51266248 te bereiken tot ongeveer 20.00 uur.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het later vandaag nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  12. Auteur
    Eric
    Datum
    Beste Online.... Hoe moeilijk kan het zijn: jullie zeggen gebeld te hebben maar op de genoemde tijdstippen lag de telefoon naast mij en ben ik niet gebeld!!!! Of bellen jullie nog steeds op mijn vaste nummer waar deze klacht ook over gaat omdat ik daarop via jullie aansluiting al een jaar niet gebeld kan worden? Er is 1 medewerker bij jullie wel slim die mij op 14 dec. jl. op mijn mobiele nummer heeft gebeld en waarmee ik een goed gesprek heb gehad. Stuur dus nu maar lekker een mail!!!
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  14. Auteur
    Eric
    Datum
    Na veel irritatie eindelijk van Online.nl af. Slechte communicatie door Online omdat men kennelijk mijn reacties niet (goed) leest en bleef bellen op de niet werkende telefoonlijn. Uiteindelijk kleine compensatie voor het meer dan één jaar niet hebben van een vaste telefoonlijn. Blij dat ik van Online af ben; nu KPN en alles in een uur geregeld!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eric
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen