Opgelost door Online.nl: Geen telefoon

Shi

Al 3 weken bezig geen kiestoon, telefoon doet het niet, kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Word ziek van het aanhoren van script: ze zijn ermee bezig. Ik word niet op de hoogte gehouden van de voortgang dus weet ook niet of er iemand echt bezig is met mijn probleem. Ik bel dan zelf 1 tot 2 keer per week. Geen enkele medewerker heeft kunnen aangeven wie de kosten gaat vergoeden nu ik op mobiel ben aangewezen.

Ik wens over alle diensten te beschikken waarvoor ik ook betaal. Na 3 weken zou ik een oplossing verwachten.

Geachte heer/mevrouw S,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw S,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.

Shi
    De medewerkster was niet duidelijk over de coulance vergoeding voor extra gemaakte kosten in de periode. Ik ben in afwachting van exacte bedrag.
    Geachte heer/mevrouw S,

Wij hebben uw vergoeding inmiddels aangevraagd en dit zal zichtbaar worden op uw volgende nota(s).

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

Shi
    Er werd snel gereageerd. Zonder klachtenkompas had ik het gevoel niet serieus genomen te worden

Ook een klacht indienen over Online.nl?