Opgelost door Online.nl: Geen telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122677
Gebruiker
Shi
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Al 3 weken bezig geen kiestoon, telefoon doet het niet, kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Word ziek van het aanhoren van script: ze zijn ermee bezig. Ik word niet op de hoogte gehouden van de voortgang dus weet ook niet of er iemand echt bezig is met mijn probleem. Ik bel dan zelf 1 tot 2 keer per week. Geen enkele medewerker heeft kunnen aangeven wie de kosten gaat vergoeden nu ik op mobiel ben aangewezen.

Gewenste oplossing

Ik wens over alle diensten te beschikken waarvoor ik ook betaal. Na 3 weken zou ik een oplossing verwachten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw S,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw S,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Shi
    Datum
    De medewerkster was niet duidelijk over de coulance vergoeding voor extra gemaakte kosten in de periode. Ik ben in afwachting van exacte bedrag.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw S,

    Wij hebben uw vergoeding inmiddels aangevraagd en dit zal zichtbaar worden op uw volgende nota(s).

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Shi
    Datum
    Er werd snel gereageerd. Zonder klachtenkompas had ik het gevoel niet serieus genomen te worden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen