Klacht Online.nl: Geen telefoon

Nans

Al tijden hebben wij geen telefoon. Online geeft aan dat de modem goed is, maar dat de aansluiting te ver ligt. Dit is niet het geval.
Online geeft geen andere optie en dus hebben wij óf internet, óf telefoon.
Maar geen telefoon en internet. Wij zijn dus al maanden niet telefonisch bereikbaar.
We betalen toch een groot bedrag per maand. Hiervoor mogen we toch verwachten dat de geleverde spullen (modem) werkt.

Een goede aansluiting/modem waar wij wel Internet en bellen op kunnen ontvangen.

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte Nans,
    Ik heb net een voicemail voor u achtergelaten waarin ik het vervolg van de behandeling van uw klacht uitleg. Zodra ik antwoord heb van de technische dienst neem ik opnieuw contact met u op.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
    Geachte Nans,

Wij hebben vandaag geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder succes. Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Geachte Nans.

Wij hebben vandaag nogmaals geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder succes. Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Geachte Nans,

Wij hebben vandaag nogmaals geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas lukt het ons niet, om met u in contact te komen.
    Wij willen u heel vriendelijk vragen om ons te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent, zodat u contact persoon nogmaals met u contact op kan nemen.
    Klantenservice Online.nl (SS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?