Klacht Online.nl: Geen telefoonverbinding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 108629
Gebruiker
Reints
Datum
11 reacties

Details

De klacht

We zijn volledig overgegaan naar online. Telefonie, internet en interactieve televisie. Het telefoonabonnement van KPN is door hen opgezegd. Sinds de overgang begin maart 2015 zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar. 1e keer gebeld, de oplossing zou zijn de splitter verwijderen. 2e keer gebeld, de oplossing zou zijn een nieuwe modem. 3e keer gebeld, is zou teruggebeld worden. 4e keer is de monteur van de interactieve televisie langs geweest en heeft zich ook bezig gehouden met de telefonie. Volgens hem ligt het probleem bij online. Aan de voorkant lijkt alles correct, maar aan de achterkant zit een oud telefoonnummer. Ik zou hierover worden teruggebeld het moest opgelost worden door de technische afdeling. 5e keer gebeld omdat we nog steeds niet zijn teruggebeld. Het antwoord is dat de technische afdeling zou terugbellen. Tot op heden nog niet teruggebeld, geen oplossing en al 7 weken zonder telefoon.

De oplossing

Zo snel mogelijk weer telefonisch bereikbaar en compensatie vanaf het moment dat we geen telefonie hebben gehad.

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Reints,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij nemen vrijdag nogmaals contact met u op om de voortgang te bespreken. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Reints
    Datum
    Een uur na deze klacht heeft online contact opgenomen. Ze hebbe een aantal instellingen gewijzigd en moest mijn modum resetten. Dit heeft geeen resultaat ivm de telefonie. Het gevolg is wel dat wij nu ook geen interactieve tv meer hebben. Pff....Hopelijk neemt online vanmorgen nog contact op, zodat het probleem opgelost wordt.
  3. Auteur
    Reints
    Datum
    Maandag 11 mei heeft online contact opgenomen en gevraagd of het probleem opgelost was. Helaas nog steeds niet. Ze zouden contact opnemen met de technische afdeling en mij dezelfde middag nog terugbellen. Het is nu woensdag 13 mei en ik heb nog steeds niets gehoord van online. Wij zitten inmiddels 8 weken zonder een vaste telefoonverbinding. ONLINE, HOELANG HEBBEN JULLIE NOG NODIG OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN!
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Reints
    Datum
    Alles leek op dinsdag 26 mei helemaal te zijn verholpen.
    Helaas hebben wij sinds woensdag 27 mei helaas weer geen telefoon en is het probleem alleen maar groter. We hebben geen internet en geen interactieve televisie. Donderdag direct gebeld en ik zou worden teruggebeld. Helaas is kreeg een smsje met daarin de mededeling dat de modem stuk zou zijn er een nieuwe opgestuurd zou worden. Helaas dit heeft het probleem niet opgelost. Ik zit nu een week zonder alles. Wanneer wordt het OPGELOST?!
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Reints,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij nemen vrijdag nogmaals contact met u op om de voortgang te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Reints
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een telefoontje van online. Naar aanleiding van hun laatste reactie hebben ze nog steeds geen contact opgenomen.
    We hebben nog steeds geen interactieve televisie.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
  9. Auteur
    Reints
    Datum
    Er is mij met nadruk beloofd dat ik afgelopen vrijdag zou worden teruggebeld door Felix.
    Helaas tot op vandaag nog steeds geen telefoontje gehad.
    Dit is niet de eerste keer dat online geen contact opneemt met mij. Online is super slecht te bereiken en komt gemaakte afspraken niet na.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Reints,

    Onze excuses dat de afgesproken afspraken niet na zijn gekomen.
    Wij hebben geconstateerd dat het probleem die u heeft aangegeven op Klachtenkompas is opgelost.
    Wij willen daarom vragen om u klacht op klachtenkompas te sluiten

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    Reints
    Datum
    Blijkbaar moet ik dit accepteren. De problemen met telefonie en internet zijn opgelost, alleen is mij toegezegd dat ik terug gebeld zou worden, zodat het deel van van het abbonnementsgeld teruggestort zou worden. Ik zou dus heel graag willlen dat online persoonlijk contact opneemt zodat dit geregeld kan worden. Ik wacht op een telefoontje. Klacht dus nog NIET afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reints
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen