Opgelost door Online.nl: geen televisie en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184302
Gebruiker
steekie los bij online
Datum
2 reacties

Details

De klacht

PROVIDER ONLINE.... Sinds 23 augustus hebben wij geen televisie en telefoon na ongeveer 12 keer bellen met onze mobiel bellen naar een 0900 nr en zijn we er achter gekomen dat het een fout van hun kant was ze hebben gerommeld met ons klant nr en daarom hebben we geen televisie en telefoon. 30 augustus weer een telefoontje gepleegd met de vraag of ze ons contract waar we aan vast zitten tot april 2017 niet kunnen ontbinden, als volgt zei medewerker emre als u vrijdag nog van niet van onze diensten gebruik kan maken dan is er wel een mogelijk om het contract te ontbinden. Daarna nog vele malen gebeld met de vraag of ze geen televisie aan konden sluiten ....Vrijdag 2 september weer moeten bellen met een mobiel en ze zeiden dat ze het contract konden ontbinden. Nu afwachten of ze de papieren daadwerkelijk opsturen. en ik vroeg ook de kosten van mijn mobiel te vergoeden en dat kon niet.terwijl we toch iedere keer 50 cent + de telefoonkosten kwijt waren ! ach online ....na 10 jaar klant

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer van Gerven,

    Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad.
    In dit gesprek hebben we besproken dat wij de klacht kunnen sluiten en dat verder alles zo rond is.

    Ik verzoek u hierbij dan ook om de klacht te beoordelen en te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  2. Auteur
    steekie los bij online
    Datum
    Goed ! Hoop dat het nu geregeld is.....bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
steekie los bij online
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen