Opgelost door Online.nl: Geen televisie plus telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90159
Gebruiker
Leoniebakker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 19-12 klant van online. Alles aangesloten en internet werkte vanaf het begin prefect. Helaas deed de tv plus telefoon het niet. Naar klantenservice gebeld, en daar vertelden ze dat het 24 uur kan duren. Oke, volgende dag weer geprobeerd helaas nog niks. Weer gebeld en we werden vriendelijk geholpen door een jongeman die goed mee dacht en ons van alles liet proberen met kabeltjes en resetten we moesten 20 minuten wachten en dan zou het het doen zo niet dan weer bellen en dan moest er waarschijnlijk een nieuw kastje opgestuurd worden. Na 20 minuten weer gebeld dat het niet deed maar toen kregen we iemand aan de lijn dat het een bekende storing was waar ze mee bezig waren... De dagen daarna meerdere keren gebeld en toen kregen we elke keer dit verhaal weer te horen. Zojuist weer gebeld en mij grote onvrede uitgesproken er werd mij verteld dat ik maar een brief moest sturen om op te zeggen. Kortom nu al 9 dagen geen tv plus bellen en absoluut geen enkele hulp van online!

De oplossing

Zo snel mogelijk tv plus bellen of opzegging van contract en alles kosten (ook belkostenwijzer!!) retour.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Leoniebakker,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Leoniebakker
    Datum
    Helaas is er nog steeds geen contact met mij opgenomen! Sinds enkele dagen wel opeens tv. In eerste instantie waren we daar erg blij mee maar het is nog verre van ideaal. Bij het zappen blijft hij hangen. Hij wil dan niet op een andere zender. Bovendien werkt het alleen met een vaste lijn en niet met een draadloze verbindingsset. Een kabel vanuit de meterkast tot aan de tv was niet onze opzet. Bij kpn hadden we hier nooit problemen mee. Daar komt nog bij de we nog steeds geen telefoon hebben.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Leoniebakker,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  4. Auteur
    Leoniebakker
    Datum
    Uiteindelijk prima geholpen, dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leoniebakker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?