Opgelost door Online.nl: geen televisiebeeld meer met digitenne

AW

In het begin van de oplevering ook veel problemen gehad met digitenne, maar na verandering van apparatuur was het acceptabel. Nadat ik terug was gekomen van vakantie in begin augustus had ik geen beeld meer, toen gebeld met de helpdesk en daar werd gezegd dat door het onweer waarschijnlijk de buiten antenne kapot was gegaan, dus er zou een nieuwe gestuurd worden, na 1,5 week nog maar eens gebeld en de bestelling was wel bekend maar nog niet verstuurd door een fout van de medewerker. De nieuwe antenne gaf beduidend minder signaal dus veel storingen en haperingen totdat hij op 26-09 helemaal uitviel, het lampje brand nog wel, vandaag op 27-09 weer gebeld met de helpdesk, die weigerde om nieuwe apparatuur te versturen en voorstelde om het tv gedeelte te schrappen, aangezien ik een 3 in 1 contract heb heb ik toen gezegd dan cancel je maar het hele abonnement omdat je niet kan leveren, dit willen ze dus niet.

Kwalitatief beter materiaal leveren zodat er storingsvrij gekeken kan worden en anders stop zetting van het abonnement en niet een gedeelte daarvan.
Dus niet aankomen zetten met 10 euro korting omdat het tv gedeelte weg valt.

Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben u zojuist telefonisch gecontacteerd om u te laten weten dat wij u een nieuwe antenne hebben toegezonden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
    Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling.
    AW
    Helaas de nieuwe antenne levert niet zoveel signaal als de oude (eerste buiten antenne) deed, nog veel storingen in het beeld ondanks iedere dag een nieuwe positie voor de antenne. Het vreemde is dat ze zeggen dat dat er een funke 500 opgestuurd wordt maar er wordt een 550 verzonden, terwijl de beste die nu kapot is een echte 500 was. Misschien dat de tuner ook iets heeft opgelopen door de defecte antenne?
    Ps : complimenten aan de medewerkster die mij terug heeft gebeld.
    Geachte klant,
    Dank u vriendelijk voor uw reactie. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar bereikten helaas uw voicemail. Wij hebben daarom een e-mail verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Graag vernemen wij uw reactie hierop.
    AW
    email terug gestuurd, echter nog geen bevestiging daarvan gehad.
    Geachte klant,
    Wij hebben een reactie gegeven op uw e-mail.
    Geachte klant,
    Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas bereikten wij uw voicemail. Wij zullen het later nogmaals proberen.
    Geachte klant,
    Wij hebben vernomen dat uw pakket is verzonden. Wij verwachten dat u de antenne uiterlijk morgen zult ontvangen. Vanzelfsprekend blijven wij met u in contact om een correcte afhandeling te verzekeren.
    Geachte klant,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen betreffende de ontvangst van de antenne. U heeft aangegeven de antenne te hebben ontvangen, maar nog niet te hebben geïnstalleerd. Wij zullen daarom later nogmaals contact met u opnemen.
    Geachte klant,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om te informeren naar de werkzaamheid van de nieuwe antenne. Fijn om te horen dat u momenteel wederom kunt genieten van uw digitenne. Mogen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?
    AW
    Fijn dat er ook medewerkers zijn die wat voor de klant over hebben en moeite doen

AW

Ook een klacht indienen over Online.nl?