Klacht Online.nl: Geen toegang tot email

Klachtnummer
# 383681
Gebruiker
LvD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In feb jl. internet abo opgezegd ivm verhuizing. Online leverde niet op nieuwe adres helaas. Wel direct email only/email basis abo afgesloten voor paar euro per maand. Dat ging allemaal prima.
Tot de dag dat het exact 6 mnd na einde internet contract was! Online trok de stekker uit mijn email. Ondertussen zit ik sinds zondag 4-8-19 zonder email. Online zegt dat het probleem bij hun derde partij ligt en het is daar opgepakt op 8-8-19 om 09:00.
Zojuist weer gebeld (12-8-19 13:30 uur) en ze weten niets meer dan vorige week. Advies is afwachten... Ik wil echter NU DIRECT weer toegang tot mij email.... Dat kan toch nooit zo moeilijk zijn om te realiseren!? Tevens wil ik weten wat er nu daadwerkelijk aan de hand is.

De oplossing

Toegang tot MijnOnline en emailadressen mogelijk maken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen