Klacht Online.nl: Geen/ traag internet

Klachtnummer
# 193293
Gebruiker
Ronaldmos
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Al maanden hebben wij slecht internet. Of het is heel traag, of het werkt helemaal niet. Hierdoor kunnen we niet thuis werken, worden mobiele databundels grof overschreden en last but not least: we krijgen niet waarvoor we betalen.

Ondanks meerdere beloften over verbetering, merken wij er niets van.

Gewenste oplossing

1) binnen 7 dagen na heden goed werkend internet;
2) financiele compensatie: 6 maanden slecht terwijl we wel betaald hebben: 6x18 (50%abonnement)= EUR 108,-

3) Als optie 1 en 2 niet bereikt kunnen worden: directe ontbinding van de lopende overeenkomst tussen mij en Online.nl. Dit in verband met het leveren van een tekortkoming in de nakoming danwel wanprestatie.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ronaldmos,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  2. Auteur
    Ronaldmos
    Datum
    Beste Chris,

    Ik wacht geduldig af. Maar ondertussen krijg ik weer een algemene mail waarin staat dat jullie de problemen niet opgelost krijgen ondanks al jullie pogingen. Maar wij wel het volledige bedrag betalen per maand. Online geeft zelf toe ingebreke te blijven, maar compensatie volgt niet. Als ik een auto koop en die rijdt niet, krijg ik of vervangend vervoer of mijn geld terug. Tijd voor actie dus. Of ontbinding van de ovk.
  3. Auteur
    Ronaldmos
    Datum
    Beste Online,

    Voor de 3e keer in 4 dagen ook geen tv! Ik word er echt doodmoe van. Al jullie emails met "we doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren", het zijn allemaal loze beloften. Een medewerker zou mij bellen, 1x is mn voicemail ingesproken, daarna nooit meer gebeld! Ik wil een oplossing en financiele compensatie. Neem je klanten eens seriues ipv als een struisvogel de kop in het zand te steken!
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ronaldmos,

    we hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw storing besproken. We hebben gelijk een monteur aangestuurd voor dit probleem, ook zult u hiervan een bevestiging ontvangen. Zoals besproken nemen we weer na de monteurs afspraak weer contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ronaldmos,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw klacht afgehandeld. Graag willen we u vragen hierop te reageren en de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen