Opgelost door Online.nl: Geen TV, klacht bekend maar niet gecommuniceerd!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 369473
Gebruiker
Klacht postnl / Otto
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben op dit moment bezig met overstappen van een andere provider naar Online.nl.
Al na 2 dagen spijt, krijg de tv ontvanger niet aan de praat, deze geeft een Error 211, of je maar even het kaartje goed aan wil duwen?????
Al 3 keer contact gehad met de klantenservice, de 3e medewerker wist mij te vertellen dat dit een bekende klacht is, en door een andere afdeling wordt behandeld, ook wist hij niet te vertellen hoe land de mogelijke software update nog op zich liet wachten.
Zit nu al enkele dagen zonder TV, dan moet je maar op je PC of laptop naar de televisie kijken, dat werkt wel.
Uiteraard geeft dit in de huiselijke kring ook de nodige spanning.
Ik hoop dat dit snel is opgelost, anders zit er niet anders op dan het contract te ontbinden , en op zoek te gaan naar een andere aanbieder.

De oplossing

Zo snel mogelijk naar een goede oplossing zoeken.

2 reacties

  1. Auteur
    Klacht postnl / Otto
    Datum
    Hallo
    Bedankt voor de reactie, maar daar schiet ik niets mee op.
    Deze klacht is al enige tijd bij u bekend.
    Wordt nu toch tijd dat er iets gaat gebeuren.
    Rinus kievit
    06-51611990
  2. Auteur
    Klacht postnl / Otto
    Datum
    Hallo
    Alle problemen verholpen, alles werkt naar behoren.
    Met vriendelijke groeten .Rinus Kievit.
    06-51611990

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht postnl / Otto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hulp met installatie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen