Klacht Online.nl: Geen tv

Klachtnummer
# 70287
Gebruiker
ruud
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs op m'n zelf gaan wonen en dus een abonnement nodig voor tv/internet/bellen.
Ik heb alles zelf aangesloten, internet werkt en tv niet (bellen nog niet geprobeerd). Ik heb de volgende dag gebeld met de servicedesk (15min in de wacht gestaan) en er bleek een storing te zijn waarvan ze niet wisten wanneer die opgelost zou zijn. Inmiddels 2 WEKEN verder en nog steeds geen tv. Ik heb meerdere keren gebeld met jullie dure servicedesknummer maar na 10min in de wacht gestaan te hebben ben ik t zat. Mijn mening tot nu toe over online.nl: waardeloos, slechte service en nog steeds geen tv.

De oplossing

Lijkt me logisch: TV DIE WERKT!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen