Klacht Online.nl: Geen tv en internet sinds 14 december 2016

kiki

Kan geen tv ontvangen en internet valt constant uit. De technise dienst van online.nl is er mee bezig. Sinds 14 december.....Plus als ik bel laten ze je minstens 20 minuten in de wacht met een 0900-nummer. Met als gevolg dat ik straks een ellenhoge telefoonrekening heb a.s. nota. Ik ga pas betalen als er een oplossing komt en heb daarom ook de automatische incasso geannuleerd We zijn 3 weken verder en helaas nog steeds geen diensten en /of service. Ik word ook niet teruggebeld voor een oplossing.

Graag tv en normaal internet zonder haperingen en constante uitval.

Online.nl
    Beste Kiki,

We hebben gisteren telefonisch contact gehad. Zoals afgesproken heb ik voor u contact gehad met de administratie van Online.nl. We zijn momenteel in afwachting aangezien het migratie proces nog in volle gang is. Op 20 januari zou u via het nieuwe signaal het internet op moeten kunnen.

Er is een aanvraag bij ons binnen gekomen van uw nieuwe provider. Daarin staat vermeld dat zij u per 27 januari als klant willen overnemen. Om die reden heb ik de administratie de einddatum van uw contract laten vervallen. Momenteel bent u dus contractvrij.

Zodra ik meer informatie heb ontvangen over uw verbinding zal ik opnieuw contact met u opnemen.
    Mocht u in de tussentijd vragen hebben dan verneem ik die graag van u.

Sachin van Online.nl
    kiki
    Helaas zijn we één maand verder en nog steeds heb ik GEEN tv-ontvangst ( 1 maand !!!! ) een constant haperende internetverbinding.
    En ook nog steeds geen oplossing van online.nl. Behalve het "migratie-verhaal" dus zie hierboven. Wat moet ik daar uberhaupt mee ..
    Inmiddels ben ik dus overgestapt naar KPN . En gaat mijn contract in februari daar in. Doeiii Online.nl
    Online.nl
    Beste Kiki, wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas krijgen we geen gehoor. Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Uit ons systeem hebben wij kenbaar kunnen maken dat uw televisieverbinding is hersteld. Wij raden u aan een overstap via uw nieuwe provider aan te vragen voor een soepele overgang. Mocht u vragen hebben betreffende de afhandeling van uw klacht, kunt u deze hier plaatsen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?