Opgelost door Online.nl: Geen TV en slechte internetverbinding

WimO

Sinds 1-12-2014 ben ik bezig om het TV-signaal te ontvangen en ongehinderd gebruik te maken van telefoon en internet. Na diverse (telefonische)contacten met On Line is door de helpdesk geconstateerd, dat de router vervagen moet worden. Tot op heden is dit niet gebeurd, ondanks diverse toezeggingen daartoe. Ook de beloofde herziening van de facturen van On Line en het gekoppelde Canal Digitaal is tot op heden niet gerealiseerd. Kortingen worden niet verrekend en diensten worden dubbel in rekening gebracht.

Werkende internetverbinding met TV en telefoon. Juiste facturering van de diensten van M7 (OL en CD)

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
    WimO
    Gelukkig heeft het contact via dit kanaal snel tot een bevredigende oplossing van het probleem geleid. Ik adviseer On Line even adequaat te reageren op problemen gemeld via hun contactformulier of call centre

WimO

Ook een klacht indienen over Online.nl?