Klacht Online.nl: geen tv foutcode s111

Gebruiker1573224173

Ik heb sinds 3 weken online.nl. Ik kreeg opeens de melding foutcode s111 geen tv dus meer ook op mijn 2de ontvanger zaterdag 2-11-2019 gebeld en ze konden niks anders doen dan een ticket aanmaken voor de technische dienst van online ik moest 3 werkdagen wachten. Dinsdag krijg ik een sms dat de storing verholpen is maar helaas dus NIET !! Ik weer gebeld en het probleem werd weer opgepakt. Ik moest nu geen 3 werkdagen wachten maar 3 tot 5 werkdagen pppff. Nog steeds geen tv. Gisteren weer gebeld en nu was het zelfs dat ze helemaal geen datum konden noemen. Wat is dit voor een bedrijf dat zijn klanten rustig dagen of zelfs weken zonder tv laat zitten. Niks van zich laat horen en als je belt het enige wat je te horen krijgt dat het doorgestuurd is. Vreselijk dit ik ben pas 3 weken overgestapt naar online en heb spijt als haren op mijn hoofd wat een zooitje daar. Nog steeds geen tv en ook nog niks van ze gehoord ik vind deze storing onfatsoenlijk en niet adequaat opgelost.De foutcode is al een hele tijd bekend bij online en nog weten ze het niet snel op te lossen.

zo snel mogelijk mij weer van tv voorzien

Gebruiker1573224173
    Dit hoor ik de hele week al. Schiet niet erg op dit er is mij beloofd dat de storing binnen 3 tot 5 werkdagen word opgelost maar niks hoor zit nu al ruim een week zonder tv. Als dit onder snel oplossen valt pppff heb nog bij geen enkele profider meegemaakt dat je zolang zonder tv zit heb überhaupt nog nooit zolang zonder tv gezeten. Ben net 3 weken niuewe klant maar heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben .
    Gebruiker1573224173
    Ja dat hoor ik de hele week al. Vanochtend een sms gehad dat de technische dienst de storing had opgelost maar helaas nog steeds geen tv wat een drama . Een sms sturen dat de storing is opgelost maar dit niet het geval is. Word door jullie aan het lijntje gehouden. Word het niet eens tijd na zo'n lange storing om een monteur langs te sturen vind jullie erg laks en zeker niet adequaat. En ik wil graag een duidelijk antwoord op mijn vragen en niet deze algemene reactie.

Ook een klacht indienen over Online.nl?