Klacht Online.nl: Geen TV via internet M7

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128248
Gebruiker
Mem
Datum
36 reacties

Details

De klacht

Vandaag mijn installatie pakket voor interactieve TV ontvangen. AANSLUITEN IS ZO GEPIEPT...Nou mooi niet. de handleiding zit niet in de doos, antwoorden op mij vraag staan niet op de site. En NIKS doet het. Het M7 bakje knippert even rood maar wordt nooit een groen lampje. de Tv geeft even een laad balkje van de M7 en dan NIKS. Nu staat er dat er zich een fout heeft voor gedaan tijdens het verbinden van Uw TV ontvanger met ons platform... Start de TV ontvanger opnieuw. Na wel 7 x proberen nog steeds NIKS.

Mooie bende op deze manier. Zo kan ik toch geen TV kijken.
Het internet signaal is Prima, alle kabels zijn netjes aangebracht en nog NIKS

De oplossing

Een goede handleiding en zo spoedig mogelijk een werkende TV en M7 bakje .

36 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat u naar tevredenheid te woord bent gestaan.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat u naar tevredenheid te woord bent gestaan.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Mem
    Datum
    Werkt mijn afstandsbediening niet naar behoren, krijg ik een nieuwe aangeboden, krijg ik een factuur van 25 Euro. Belachelijk.
    Ook problemen met het beeld, soms hokjes en zeker niet scherp zoals Canal Digitaal. Gaat zomaar op een andere zender als iemand anders TV via de Tablet kijkt, Internet is ineens trager, Geluid is niet gelijk op elke zender en er is géén Teletekst meer. Ik hoor graag van jouw een passende oplossing Sahila.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken word er binnenkort wederom contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    Mem
    Datum
    Wij hebben het nieuwe modem ontvangen, maar helaas helemaal géén TV meer. Nu zit er een CD-rom bij voor in de computer, maar ik heb een laptop waar hij niet inpast. Nu weet ik niet wat ik moet doen om de TV aan de praat te krijgen, dus maar weer het oude bakje ertussen. Wat een gedoe. Tevens blijft de zender verspringen als iemand op de Tablet een andere zender kiest. Ook heb ik mijn beloofde afstandsbediening nog niet ontvangen..
  9. Auteur
    Mem
    Datum
    Jullie geven aan dat ik een betalingsachterstand heb, maar mij is toegezegd dat alles eerst goed moet werken en dat doet het niet. Ik heb nog steeds niet mijn beloofde afstandsbediening en bij het nieuwe modem werkt de TV helemaal niet. Ook was het maandbedrag niet juist. Ik heb een abonnement voor 29,95 en geen dubbeltje meer. Ook zouden jullie 1 maand de factuur van Online betalen zodat ik niet zonder TV zou komen te zitten in geval van problemen. Tevens staan er weer spookgesprekken op
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat u naar tevredenheid te woord bent gestaan.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals besproken nemen wij deze week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    Mem
    Datum
    Nu heb ik jammer genoeg helemaal geen beeld meer en geeft hij een fout melding aan. Wat ik ook probeer het lukt niet. Tv ontvanger Resetten helpt niet het Modem resetten helpt niet.
    Helemaal uit en opnieuw proberen.. Niks sinds gisteravond. Echt balen zo...
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals besproken nemen wij binnenkort wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    Mem
    Datum
    Wat er nu allemaal op de factuur staat ... Ik betaal helemaal NIKS zo. Jullie hebben mij beloofd dat alles eerst in orde moet zijn en dat is het nog steeds niet *80 Euro grapje zeker.
    De abonnementskosten van okt. zou ook gecorrigeerd worden. De verzendkosten 49,95 Euro hoef ik NIET te betalen omdat de andere bakjes niet naar behoren werkten. Los eerst de problemen maar eens op. Ik kan mijn nieuwe modem ook nog niet gebruiken BALEN...Bel me met spoed aub en los het OP
  16. Auteur
    Mem
    Datum
    De Technische dienst heeft mij een paar dagen geleden gebeld en mijn nieuwe Modem (die er niet nieuw uitziet!!) moet het gewoon doen en ik hoef er niet 49,95 voor te betalen. Wel 4 keer geprobeerd maar helaas NIKS dus de oude er weer tussen. Vandaag hebben jullie geprobeerd mij te bereiken..Vanavond ben ik wel thuis, of morgen. Ik ben er wel een beetje klaar mee.
    Vaak hokjes beeld, je moet veel geduld hebben voor de volgende zender, Het geluid moet met verschillende afstandsbedieningen ..
  17. Auteur
    Mem
    Datum
    De TV-ontvanger hoef ik niet te betalen daarom heb ik de factuur niet betaald. Ik maak de ab.kosten -10 Euro Korting ivm storing en - 0,63 teveel ab.kosten van oktober, + 0,60 cent gesprekskosten over nota nr.B-725217674. En géén dubbeltje meer. Toegezegd is dat het nieuwe Modem nu moet werken, maar nog steeds geen TV, de oude er weer tussen. Problemen zijn nog niet opgelost. Hokjes zender, switst bij Tablet kijken. Ook krijg ik nog 1 maand Canal Digitaal tegoed van jullie. Bel mij Aub..
  18. Auteur
    Mem
    Datum
    Hebben jullie ook een antwoordnummer zodat ik het Modem die echt niet werkt en het M7 bakje kosteloos retour kan sturen. De nieuwe TV ontvanger(M7) werkt prima maar het ModemZyXel werkt echt niet, vandaag voor de zoveelste keer geprobeerd.... dus zou ik graag een nieuwe willen zodat Saliha misschien gelijk krijgt en alle klachten dan zijn opgelost en wij lekker TV kunnen kijken zoals beloofd.. Ik hoor het graag, want zo werkt het ook niet.
  19. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij hebben u vandaag geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Wij zullen op een later moment dan ook opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  20. Auteur
    Mem
    Datum
    Nu heb ik weer een ander Modem ontvangen.. Doet de TV het prima, werkt de telefoon niet meer. Ik wil nu echt een NIEUW Modem waarbij alles (3 in 1) werkt naar behoren. Stuur maar een Gratis monteur. En durven jullie ook nog om 0,57 cent te vragen (sept.) terwijl mijn 3 in 1 abonnement inging op 1 oktober. Ik ben al jaren klant, zo ga je toch niet met klanten om. Ook heb ik nog 1 maand abonnementskosten Canal Digitaal van jullie te goed. Ik zou graag een antwoordnummer willen. Bedankt...........
  21. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inmiddels telefonissch contact gehad.
    Zoals afgesproken zal mijn collega volgende week nogmaals contact met u opnemen. Mocht u tussendoor overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  22. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Excuses voor het ongemak.

    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  23. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mem,

    Wij zijn op dit moment nog bezig om het een en ander voor u uit te zoeken. Op het moment dat wij terugkoppeling hebben gehad van destbreffende afdeling, nemen wij nogmaals contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  24. Auteur
    Mem
    Datum
    Hebben jullie vandaag eindelijk gebeld en besproken dat we 3 in 1 behouden, krijg ik deze mail "Uw Interactieve TV - Basis Zenderpakket abonnement is vanaf vandaag beëindigd. " Dus kan ik met de Kerstdagen géén TVkijken Waardeloos. Belachelijk. Wie heeft dit zomaar gedaan zonder overleg en bevestiging van mij. Tevens mogen jullie volgens ConSuwijzer géén kosten in rekening brengen voor het bellen zonder contact (opgenomen of voicemail) Mooie boel als iemand niet opneemt dat je toch betaa
  25. Auteur
    Mem
    Datum
    24/12 ben ik per abuis afgesloten voor TV Deze kosten zouden vergoed worden 10,00 Euro toegezegd door Vivien.Ook hebben we 3 dagen niet kunnen bellen/ gebeld worden. Nina heeft een vergoeding toegezegd. Nu weer 25 teveel op factuur. ik hoef volgens ConsuWijzer niet te betalen als jullie niet voldoen aan wat wordt beloofd. Jullie verkopen 3 in 1 maar is hier niet haalbaar volgens de monteur. Ik wil korting en niet een gesloten dossier. Geen TV geen Internet, geen Telefoon, géénTeletekst BAH
  26. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zullen het bedrag direct voor u verrekenen. Dit zal te zien zijn op de volgende nota.
    Graag verzoeken wij u als alles opgelost is, uw klacht te sluiten op klachtenkompas.

    Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  27. Auteur
    Mem
    Datum
    Krijg ik dan 10 + 25 + de beloofde onkosten van Nina retour?
    Tevens heb ik ineens geen Teletekst meer en via het contact formulier krijg ik géén antwoord..Slechte service. Ik zou heel graag de teletekst terug willen ivm slecht gehoor! Alvast bedankt sluit het dossier pas als het OK en naar wens is afgehandeld.
  28. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Allereerst dank voor uw bericht.
    Ik zal zo spoedig mogeliljk contact met u opnemen om de klacht in kwestie samen met u af te handelen.

    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  29. Auteur
    Mem
    Datum
    Ik zou graag met SPOED mijn teletekst terug willen en antwoord op mijn vragen zoals beloofd
  30. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op volgende week opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  31. Auteur
    Mem
    Datum
    Delain, mooi dat je mij vorige week terug zou bellen om de klachten verder te bespreken.. Maar erg jammer dat het niet is gebeurd. Jullie zijn bij Online heel slecht in afspraken nakomen want ik heb nog steeds geen teletekst en mijn internet wordt er ook niet beter op. Gewoon TV kijken is er eigenlijk niet meer bij. Het beeld blijft staan geluid doet raar en heel vaak hokjes. Hopelijk kunnen jullie zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden. Alvast bedankt, in afwachting v/e telefoontje
  32. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u vrijdag aanstaande opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  33. Auteur
    Mem
    Datum
    Delain, Gelukkig heb ik eindelijk mijn teletekst, maar jij heb NIET terug gebeld. Ook heb ik nog geen antwoord op de brief van 8 februari. Erg jammer . Ik hoop dat jullie je afspraken nog nakomen en mij bellen. Ik hoor het graag want een passende oplossing heb ik nog steeds niet gekregen...
  34. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl
  35. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl
  36. Auteur
    Mem
    Datum
    Het heeft veel te lang geduurd..... Bijna 5 maanden. Slechte communicatie.. steeds weer een andere medewerker ect.. Bestaande klanten krijgen meer (ellende) Maar fijn dat er toch een soort van middenweg is gevonden.....Eindelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen