Klacht Online.nl: Geen tv

Klachtnummer
# 125233
Gebruiker
K
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu anderhalve maand bij online waarvan ik de 1 ste 3 weken geen werkende tv heb! Na veel tellefoontjes en vaak 40 min om de wacht te hebben gestaan bij de klanteservice waar ik vervolgens super onvriendelijk te woord ben gestaan zelfs een paar keer in mijn oor de hoorn er opgegooid is! Werkte me tv eindelijk na 3 weken! Nu 2 weken verder doet me tv het weer niet nu al 3 dagen met is er weer door zo een fijne mederwerkster van online in me oor op gehangen met de mededeling dat ik maar moet wachten tot zij me terug bellem dat is vorige keer naar 4 weken gebeurd

De oplossing

Werkende tv en daar niet zelf 100 achteraan te moeten bellen en anders stop van dit slechte bedrijf

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte K,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen