Opgelost door Online.nl: geen tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153135
Gebruiker
crazyger
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Op 12 januari ben ik verhuisd en zou me verbinding opgeleverd worden. Dit was niet het geval en na een week bellen en iedere keer een ander verhaal aan te horen is er na een week me verbinding opgeleverd. Me Internet werkt maar me tv werkt als je belt kan je een grote mond krijgen van je krijgt van zelf bericht wat je niet krijgt. Ik heb het idee dat ik niet serieus genomen word. Ik ben er klaar mee ik wil me geld terug en ik wil dat me contract ontbonden word

De oplossing

Dat alles werkt naar behoren en dat ik me geld terug krijgt van de tijd dat ik geen Internet of tv had en de aansluit kosten is ook voor online.nl

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen
    door een behandelaar.

    Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Kooistra,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Kooistra,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    crazyger
    Datum
    Ik ben van af nu elke dag bereikbaar
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Kooistra,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Kooistra,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Kooistra,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    crazyger
    Datum
    Alles werkt weer naar behoren. Vriendelijk te woord gestaan en regelmatig contact gehad. Met de behandelaar { Esma }. En netjes een compensatie gehad.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
crazyger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen