Klacht Online.nl: GEEN VASTE TELEFOON, GEEN WERKEND INTERNET

Klachtnummer
# 197253
Gebruiker
Senchi
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Sinds begin oktober werkt onze vaste telefoon niet meer en internet is echt belabberd Constant valt internet weg en telefoon kan gewoon niet gebruikt worden Ik heb meerdere malen gemaild, gebeld en via facebook reacties geplaatsf en prive betichten gestuurd maar tot op heden niet opgelost Ook heb ik nog 48 euro van ze te goed door een dubbelle afschrijving in oktober Volgens hun kunnen ze mij betaling niet terug vinden. Klantenservice staat je niet eens te woord en verbreken gewoon de verbinding na dat je uren in de wacht hebt gestaan Het is te gek voor woorden dat een bedrijf je zo behandeld als klant. Ik begrijp dat er storingen kunnen zijn maar dat ze je niet fatsoenlijk te woord kunnen staan of uberhaut kunnen reageren op berichten is niet normaal. Ook het geld dat ik te goed heb kunnen ze niet vinden in hun administratie. 2x eem bewijs van afschrijving gemaild en gestuurd via facebook maar nog steeds geen bericht ik wil een compemsatie voor minimaal 2 maanden en mij 48 euro terug

De oplossing

Ik eis mijn 48 euro terug die jullie onterecht behouden en nog steeds niet teruf gestort hebben omdat jullie zogenaamd mijn betaling niet terug kunnen vinden terwijl ik betalingsbewijzen toegestuurd heb. Ik eis minimaal.compensatie van 2 maanden want zolang duurt de storing al en ik per direct mijn contract opzeggen.

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Senad Jasarevic,


    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

    Wat betreft uw telefoonstoring, hier wordt op dit moment aangewerkt. Het betreft een storing die meer klanten treffen.

    Uw betalings issue zullen we voor u onderzoeken.

    Wij nemen zo spoedig mogelijk kontakt met u op. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    Senchi
    Datum
    Beste Ronald,

    Ik weet dat het meerdere klanten betreft maar hler wordt niks aan gedaan. Al 2 maanden beloftes die niet na gekomen worden. Dit is onbegrijpelijk. Sinds ik een klacht hier heb geplaatst werkt mijn internet helemaal niet meer en mijn telefoon. Soms haperde het nog een beetje maar nu helemaal niks!!

    Waarom duurt het zolang ?

    Ik wil graag mijn diensten opzeggen bij jullie want dit gaat veel ste ver. Ik wil overstappen naar ZIGGO zonder extra kosten van jullie kant.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Senchi,

    We hebben u zojuist geprobeerd te bellen alleen niet bereikt. We proberen het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  4. Auteur
    Senchi
    Datum
    Beste Danny,

    Ik wordt hier egt pissig om!! jullie hebben mij inderdaad gebeld en 1x over laten gaan!! Ik heb opgenomen en jullie hebben direct opgehangen. Jullie hebben mij gebeld vanaf het volgende nummer:+31534810000 om 14:04 uur.

    Jullie proberen helemaal geen contact met mij te krijgen. Dit is egt absurd. te gek voor woorden!!!

    Ik kan gewoon niet geloven wat voor leugenaars jullie zijn en achterbaks! Jullie doen helemaal geen enkele moeite.

    Ik wil binnen 2 werkdagen antwoord!!!!!
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Senchi,

    De telefoonverbinding werd inderdaad verbroken na 2 keer overgaan. We zullen het morgen opnieuw proberen en dan hopende dat de telefonie verbinding intact blijft zodat we met u over deze klacht kunnen spreken.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Senchi,

    We hebben zojuist contact gehad en hierin besproken dat we vrijdag een monteur hebben ingepland tussen 8 en 1 uur.
    Voor het telefonie probleem hebben we de telefonie afdeling een bericht gestuurd om dit te onderzoeken. De dubbele betaling word onderzocht. Maandag hebben we weer contact om te kijken of we al informatie hebben over bovenstaande punten.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Senchi,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hierin besproken dat de klacht afgehandeld is.
    De compensatie heb ik met u besproken en deze heeft u geaccepteerd.
    Wilt u de klacht beoordelen en sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  8. Auteur
    Senchi
    Datum
    Beste Danny,
    We hadden ook afgesproken dat ik eerst zou controleren of de klachten echt opgelost zouden zijn. Helaas is dit nog steeds niet het geval. Volgens jou zou ik weer kunnen bellen en gebeld kunnen worden buiten Rotterdam maar niks is minder waar. Ik vind het erg jammer dat ik telkens wordt teleurgesteld en dat jullie de beloftes niet nakomen. Graag ontvang ik van jou een bevestiging waarin wordt vermeld dat ik mijn diensten kosteloos kan opzeggen. Ik ben er nu echt klaar mee.
  9. Auteur
    Senchi
    Datum
    Ook het internet werkt niet zoals het moet werken.
    Ik begrijp eerlijke gezegd echt niet waar jullie allemaal mee bezig zijn en waarom het zolang moet duren en waarom jullie elke keer andere informatie geven dan dat het daadwerkelijk is. erg jammer. Zoals ik al eerder zei, ik wil opzeggen, nog voor mij contract periode afloopt. hier heb ik recht op en zonder kosten. ik ontvang graag een bevestiging van jou.