Klacht Online.nl: geen vaste telefoon/internet verbinding

Klachtnummer
# 200001
Gebruiker
Roy
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Sinds 25 oktober plotseling geen internet en telefoon verbinding meer. Meerdere malen contact gehad met klantenservice van online.nl maar nog steeds niet opgelost. Ondertussen 2 weken geleden voor het laatst een monteur langsgeweest en lijkt in een kapotte lijn te zitten. Sindsdien geen reactie meer wanneer dit opgelost gaat worden, meerdere keren contact gezocht maar constant van kastje naar de muur

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk weer verbinding. Een datum wanneer er aan gewerkt gaat worden zou al helpen

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Roy,

    Het probleem is in onderzoek bij KPN, zij zullen binnenkort verder actie gaan ondernemen. Het is nog even wachten op hun reactie. Wij zullen contact met u opnemen op het moment dat hier meer over bekend is.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  2. Auteur
    Roy
    Datum
    Beste Raoul,

    Dit antwoord krijg ik al 2 weken. Ik ben ondertussen aardig het vertrouwen kwijt. Graag deze maandag (12-12) een datum wanneer opgelost. Mvg. Roy
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Roy,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bereiken omtrent uw probleem. Helaas kregen wij u niet te pakken, wij gaan het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Roy,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.

    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  5. Auteur
    Roy
    Datum
    Tijdelijke oplossing is gemaakt, diensten zijn na 1,5 maand inderdaad weer beschikbaar Jammer dat het zo lang heeft moeten duren voordat de juiste mensen werden aangestuurd en dat de 1e lijn van de klantenservice niet goed met de klacht is omgegaan.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen