Klacht Online.nl: Geen vermelding BTW op factuur, geen declaratie meer mogelijk, dus beëindiging abonnement

Koodzjek

Zoals een andere klant al aangaf: ook ik kan de facturen niet meer indienen bij mijn werkgever als de BTW niet gespecificeerd is. Ik heb getracht dit kort te sluiten met de helpdesk, en via de mail. Als Online.nl hier niet in tegemoet wil komen heb ik maar één oplossing: voortijdige beëindiging van mijn contract. Ik ga de kosten niet zelf betalen. Als dit de mate van klantvriendelijkheid bepaalt mag men toch eens gaan nadenken. Wordt erg vervelend als ik de automatische incasso ga storneren totdat ik mijn gelijk krijg.

Of een specificatie van de BTW, of ik beëindig eenzijdig het contract.

Geachte Koodzjek,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Koodzjek
    Reactie door Online.nl: er wordt contact opgenomen. Is inmiddels ook netjes gebeurd, maar wat blijkt??? Zelfde antwoord als via de helpdesk: het is niet mogelijk de BTW te specificeren. Dit betekent voor mij dus NIET meer kunnen declareren, DUS internetfacturen voor mijn eigen rekening en DUS stopzetten van het abonnement, want ik ga geen € 24,95 per maand inclusief de betreffende BTW betalen omdat Online.nl niet meedenkt met haar klanten!!!
    Geachte Koodzjek,
    Wij hebben bij Online.nl helaas geen zakelijke abonnementen, hierdoor is het dus niet mogelijk om de BTW te specificeren. Vanaf dat u in 2013 klant bij ons werd is dit al zo geweest en is de BTW nooit op uw rekening gespecificeerd. Wij hebben niet op onze nota's staan. Dit is geen gegronde reden voor opzegging. Op dit moment loopt u contract nog door tot 10-09-2015.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl
    Koodzjek
    Het feit dat het nooit is geweest doet er niets aan af dat mijn werkegever nu eist dat de BTW gespecificeerd wordt ivm de Werkkostenregeling. Ik zal het nog eens herhalen: als deze wens niet opgevolgd kan worden betaal ik niet langer voor het abonnement, omdat ik het dan niet kan declareren. Tele2, KPN en andere providers kunnen het ook specificeren. Dus denk creatief en los het probleem gewoon op ipv deze arrogante houding aan te houden.
    Geachte Koodzjek,
    Het is duidelijk aangegeven dat wij dit niet hebben, en dit zullen wij ook niet gaan kunnen uitvoeren aangezien wij geen zakelijk abonnement hebben. Wij kunnen de regels niet aanpassen, omdat uw werkgever dit plotseling wenst. KPN heeft ook zakelijke abonnementen. Houd u er rekening mee dat het niet betalen van u abonnementskosten gevolgen kan hebben voor de voortzetting van de abonnementsdiensten.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Koodzjek
    Het naast je neerleggen van een klacht betekent niet automatisch dat het een oplossing betreft. In die zin is het probleem niet opgelost, doch afgewezen. Zoals gezegd zeer klantonvriendelijk, en aan het eind van mijn contractperiode zal dit dan ook blijken. Ik ga gauw op zoek naar een provider die wel aan mijn wensen voldoet. Schijnbaar toch teveel klanten als je er zo mee om springt. Wij noemen dit een gemiste kans.

Koodzjek

Ook een klacht indienen over Online.nl?